آرسنال &ndash ناپولی، فینال زودرس لیگ اروپا

به گزارش وبلاگ سیما، آخرین جدال آرسنال و ناپولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بود که آرسنال توانست هر دو بازی را دو بر صفر ببرد. نکته جالب این بازی حضور داوید اوسپینا در ترکیب ناپولی است.

آرسنال &ndash ناپولی، فینال زودرس لیگ اروپا

آرسنال - ناپولی، فینال زودرس لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرعه کشی شد و در حساس ترین بازی آرسنال و ناپولی، دو مدعی قهرمانی با هم روبرو می شوند.

آرسنال در دو مرحله قبل مسابقات مقابل باته بوریسف و رن به دردسر افتاد، ولی توانست با پیروزی در ورزشگاه امارات صعود کند. آنها پنجشنبه شب تیم فرانسوی را با سه گل شکست دادند تا شکست سه بر یک بازی رفت را جبران کنند. داستان صعود ناپولی عکس این بود و این تیم که بازی رفت را در خانه سه بر صفر از سالزبورگ برده بود، در اتریش سه بر یک شکست خورد.

قرار بود بازی رفت در ناپولی برگزار شود، ولی بر اساس قانون یوفا که اجازه میزبانی دو بازی اروپایی (آرسنال و چلسی) در یک شب را نمی دهد، قرار شد آرسنال میزبان بازی رفت شود.

آخرین جدال دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بود که آرسنال توانست هر دو بازی را دو بر صفر از حریف ایتالیایی اش ببرد. نکته جالب این بازی حضور داوید اوسپینا در ترکیب ناپولی است. دروازه بان اهل کلمبیا به طور قرضی از آرسنال به این تیم منتقل شده و مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد.

آرسنال فصل گذشته امیدوار بود با ونگر قهرمان لیگ اروپا شود، ولی در سد اتلتیکو مادرید گرفتار شد. آرسنال این بار امیدوار است با اونای امری که سه بار قهرمان این تورنمنت شده تا آخر راستا برود، ولی ناپولی حریف خیلی سختی خواهد بود.

برنده این بازی احتمالا برای رسیدن به فینال کار سختی نخواهد داشت، چرا که باید با برنده بازی ویارئال - والنسیا بازی کند. امری سابقه نشستن روی نیمکت والنسیا را دارد.

چلسی، دیگر مدعی قهرمانی مسابقات قرعه نسبتا آسانی دارد و باید با اسلاویا پراگ روبرو شود که در مرحله قبل سویا را حذف کرد. چلسی در مرحله قبل مقابل دیناموکیف کار آسانی داشت و پس از فزونی سه بر صفر در لندن، پنجشنبه در زمین حریف با پنج گل به پیروزی رسید. ستاره چلسی در این بازی ژیرو بود که سه گل زد و حالا با 9 گل زده بهترین گلزن این مسابقات است.

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی پیش از قرعه کشی ابراز امیدواری کرده بود که با تیم سابقش، ناپولی تا فینال روبرو نشود و بر اساس این قرعه دو تیم در راستاهای متفاوتی قرار گرفتند. البته تا برآورده شدن آرزوی ساری راه درازی باقی مانده است.

چلسی در صورت صعود از این مرحله با برنده بازی بنفیکا - آینتراخت فرانکفورت روبرو می شود. چهره جنجالی این بازی لوکا یوویچ است که به طور قرضی از بنفیکا به آینتراخت رفته و این روزها ستاره این تیم آلمانی است. او پنجشنبه شب زننده گل صعود تیمش به اینتر در ورزشگاه سن سیرو بود. تعداد زیادی از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال این مهاجم صرب هستند، از جمله بارسا که کنندگانش را برای بررسی این بازی به ایتالیا فرستاده بود.

12

منبع: ایران ورزشی

به "آرسنال &ndash ناپولی، فینال زودرس لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال &ndash ناپولی، فینال زودرس لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید