امکان جایگزینی اردوی استقلالی ها، شرح در خصوص استادیوم قدیمی

به گزارش وبلاگ سیما، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره بحث مطرح شده پیرامون اردوی این تیم در استانبول ترکیه با میزبانی فنرباغچه گفت: طبق توافقاتی که با باشگاه فنرباغچه شده بود، باید از یکم تیر راهی ترکیه می شدیم ولی با توجه به شروع دیرهنگام تمرینات، بحث تست پزشکی بازیکنان و بحث تمدید قراداد بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، این فرصت را از دست دادیم.

امکان جایگزینی اردوی استقلالی ها، شرح در خصوص استادیوم قدیمی

وی اضافه نمود: درصدد تهیه یک اردوی جایگزین هستیم. با فراهم شدن مقدمات از سوی اسپانسر یک اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده ایم و اگر هم این امکان برایمان فراهم نشد، حتماً یک اردوی داخلی برگزار می کنیم.

مباشری درباره بحث مطرح شده در فضای مجازی پیرامون استادیوم دیهیم و مرغوبکار، اعلام کرد: درباره استادیوم دیهیم که باید بگویم این استادیوم بعد از انقلاب اسلامی اختیارش در دست تربیت بدنی یا همان اداره کل ورزش و جوانان بوده و هیچگاه در اختیار باشگاه استقلال نبوده است. اما درباره مرغوبکار، این استادیوم در دولت نهم و دهم به استقلال واگذار شد و استادیوم درفشی فر هم به پرسپولیس داده شد. همان زمان هم استادیوم مرغوبکار شرایط خوبی نداشت و قابلیت بهره برداری نداشت و در سال 91، مدیریت وقت این استادیوم را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازگرداند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال توضیح داد: با این حال در چند ماه گذشته مذاکراتی از سوی باشگاه استقلال، مبنی بر واگذاری آن به شرکت پیشکسوتان استقلال وجود داشته است.

مباشری در انتها گفت: در انتها با توجه به تعلق خاطر طرفداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به این دو استادیوم، انتظار می رفت برای بهره برداری از این دو استادیوم، با پیشکسوتان باشگاه استقلال ابتدا این موضوع مطرح می شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امکان جایگزینی اردوی استقلالی ها، شرح در خصوص استادیوم قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان جایگزینی اردوی استقلالی ها، شرح در خصوص استادیوم قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید