برایم حاشیه های غیرواقعی درست کردند، بازی سختی برابر سایپا داریم

به گزارش وبلاگ سیما، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با شهر خودرو در هفته نهم لیگ برتر که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار گردید، آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برایم حاشیه های غیرواقعی درست کردند، بازی سختی برابر سایپا داریم

گل محمدی گفت: بازی خیلی حساسی مقابل سایپا داریم. بازی هایی که از این تیم دیدیم باید بگویم با توجه به تغییرات کادر فنی و بازیکنانشان بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی شهرخودرو اضافه نمود: هفته گذشته بازی نکردیم و دیدارمان عقب افتاد. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است. هدفمان کسب نتیجه است. می دانیم خیلی سخت به آن خواهیم رسید ولی انگیزه تیمم در بازی با سایپا زیاد است و به فکر بردن هستیم.

گل محمدی درباره شرایط تیمش اضافه نمود: مصدومانی داریم که کارمان را سخت نموده است. امیدوارم از این جهت لطمه نخوریم. امیدوارم بازیکنانم شرایط را درک نمایند و نتیجه لازم را بگیریم.

وی درباره قهر از مجموعه شهرخودرو تاکید نمود: چنین چیزی نبود. حمایت خیلی خوبی هم از باشگاه داریم. نمی دانم این موضوع از کجا آب می خورد. از لحاظ امکانات کمبود داریم. قول داده اند زمین شماره دو استادیوم امام رضا را در سرما در اختیارمان قرار دهند. ما از طرف مسئولان شهری به شدت محتاج حمایت هستیم.

سرمربی شهرخودرو درباره تعویق بازی قبلی تیمش اضافه نمود: پیشنهاد دادیم این بازی هر طور شده انجام گردد اما به دلیل مراسم شهادت امام رضا(ع) در مشهد امکانش فراهم نبود.

گل محمدی درباره شرایط تیم های مدعی لیگ برتر در مسابقات فصل جاری اضافه نمود: استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان سنتی قهرمانی هستند. تراکتور هم از پارسال به این جمع اضافه شده است. تیم هایی نظیر فولاد نیز خیلی خوب کار می نمایند. به نظرم هر سال رقابت برای قهرمانی سخت تر می گردد و هیچ تیمی تاکنون نتوانسته است خودش را از سایرین جدا کند. فکر می کنم یک رقابت فشرده را ببینیم.

سرمربی شهرخودرو درباره شایعه پیشنهاد از سایر باشگاه های لیگ رجحان و دخالت در امور فنی توسط بعضی مدیران باشگاه اضافه نمود: من اینجا کار می کنم. هر کس من را می شناسد خیلی خوب می داند کسی اجازه دخالت در امور فنی تیمم را ندارد. هیچ فردی تاکنون در کار ما دخالت ننموده است و بعد از این هم نخواهد داشت. با تمام وجود در کنار بازیکنان کار می کنیم و همه چیز سر جای خودش است.

وی یادآور شد: تیم را پس از بازی با ذوب آهن به استراحت فرستادیم که کاملا طبیعی بود اما برایمان حاشیه ایجاد کردند که مسئله ای به وجود آمده است. اینگونه نبوده و نیست. ما هیچ گونه مسئله ای در هماهنگی بین ارکان باشگاه نداریم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: این توانایی را در تیمم می بینم. عملکردمان خیلی خوب بود. شاید بعضی ها فکر نمایند بازیکنان اسم و رسم دار با قیمت گران و زیادی آمده اند اما اصلا بودجه ما چنین اجازه ای را نمی داد که هزینه زیاد کنیم. اگر آنالیز نمایند می بینند یک چهارم تیم های دولتی هزینه نموده ایم. برنامه ریزی داریم و دنبال فلسفه باشگاه هستیم. به بازیکنان فعلی ام اعتماد دارم و با آنها می توانیم پا به پای سایر مدعیان بالا برویم. ارزش این تیم با تیمی که 100 میلیارد هزینه می نماید تفاوت هایی دارد. ما هوادارانی داریم که دوسال است به ما انگیزه مضاعف می دهند و همین موضوع خیلی مهم است.

وی درباره فشردگی مسابقات تیمش با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من از این موضوع استقبال می کنم چون در چنین شرایطی است که می توان استعدادهای جدید را پیدا کرد. من با وقفه در بازی ها مشکل دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برایم حاشیه های غیرواقعی درست کردند، بازی سختی برابر سایپا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایم حاشیه های غیرواقعی درست کردند، بازی سختی برابر سایپا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید