برف و باران جاده های پنج استان را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ سیما، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از مسدود شدن 8 محور شریانی و 6 محور غیرشریانی در پنج استان کشور اطلاع داد.

برف و باران جاده های پنج استان را مسدود کرد

فرهاد مهریاری در تبادل نظر با ایسنا اظهار کرد: از روز گذشته که بارش باران و برف در استان های مختلف شدت گرفت، استان های خوزستان (با شدت کمتر)، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب خوزستان درگیر بارش های متعددی شدند.

به گونه ای که در منطقه ها و محور های کوهستانی بارش برف با میانه 20 سانتی متر و در سایر محور ها بارش باران با میانه 150 تا 200 میلی متر رخ داد.

وی اضافه نمود: از شب گذشته تا به امروز هشت محور شریانی و شش محور غیرشریانی در استان های بوشهر، جنوب کرمان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویراحمد به علت بارش باران و برف مسدود شدند و در بعضی محور ها در استان هایی مانند جنوب کرمان، چند دهنه پل تخریب شده که باید منتظر کاهش ارتفاع آب باشیم تا بتوانیم آن را مجددا بازسازی کنیم.

مهریاری ادامه داد: برای بازگشایی جهت و بازسازی محور های آسیب دیده ناشی از بارش برف و باران در روز های گذشته از استان های تعیین منطقه ها مذکور استفاده کردیم تا با بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی آن ها بتوانیم هرچه سریع تر محور ها را بازگشایی کنیم.

منبع: فرارو

به "برف و باران جاده های پنج استان را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران جاده های پنج استان را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید