بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس می ماند

به گزارش وبلاگ سیما، بیرانوند فصل را با پرسپولیس تمام می نماید و اگر قرار به لژیونر شدنش باشد، باید تا تابستان منتظر بماند. با این حال پرسپولیسی ها احتمال جدایی او را نادیده نگرفته و محمدرضا اخباری را زیر نظر گرفته اند.

بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس می ماند

علیرضا بیرانوند که از جام جهانی برگشت، هیچکس فکر نمی کرد در پرسپولیس بماند اما قراردادش مانع رفتن او شد. خودِ بیرانوند هم میلش به رفتن بود اما باشگاه پرسپولیس چنین اجازه ای به او نداد. هر چند در نهایت یک تعهدنامه امضا کردند که این دروازه بان بعد از نیم فصل می تواند با پرداخت 700 هزار دلار رضایت نامه اش را بخرد و پرسپولیس را ترک کند.

بیرانوند هم گفت که اگر قرار به رفتن باشد، بعد از جام ملت ها تصمیم می گیرد اما بعید است در نیم فصل دوم او را در دروازه پرسپولیس نبینیم چرا که نقل و انتقالات زمستانی اروپا پیش از سرانجام جام ملت های آسیا به سرانجام می رسد و این دروازه بان ملی پوش حتی اگر بخواهد هم نمی تواند در آن شرایط برود.

این یعنی علیرضا بیرانوند فصل را با پرسپولیس تمام می نماید و اگر قرار به لژیونر شدنش باشد، باید تا تابستان منتظر بماند. با این حال پرسپولیسی ها احتمال جدایی او را نادیده نگرفته و به گفته شایعه ها، محمدرضا اخباری را زیر نظر گرفته اند.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید