تداوم بارش برف و باران به جز جنوب شرق

به گزارش وبلاگ سیما، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی تقویت و توسعه سامانه بارشی، امروز (شنبه) به جز جنوب شرق کشور در اغلب استان ها بارش داریم و شدت بارش ها برای استان های مازندران، گلستان، گیلان و کرمانشاه خواهد بود.

تداوم بارش برف و باران به جز جنوب شرق

به گزارش گروه مالی وبلاگ سیما، فریبا گودرزی درباره شرایط آب و هوا گفت: امروز وزش باد را برای تهران، البرز و نیمه جنوبی سمنان داریم و همزمان کاهش دما و ماندگاری هوای سرد را در بیشتر منطقه ها کشور پیش بینی می کنیم. کاهش دما در نیمه شمالی کشور افزایش محسوسی خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز به جز جنوب شرق در سایر منطقه ها کشور بارش رخ می دهد، گفت: شدت بارش ها امروز در مازندران، گلستان، غرب فارس، نیمه شمالی بوشهر است.

گودرزی اضافه کرد: جزایر خلیج فارس در سواحل بوشهر، رگبار و رعدوبرق دارند. دریا در این منطقه ها نیز مواج و متلاطم است.

وی گفت: امروز دامنه های جنوبی البرز، نوار شرقی و جنوب کشور، افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است. بارش ها نیز تا اواسط هفته آینده در کشور تداوم دارد.

گودرزی ادامه داد:در استان های سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، وزش باد شدید توام با گردوخاک پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری تا تمام ابری است و در بعضی از ساعت ها با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تداوم بارش برف و باران به جز جنوب شرق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش برف و باران به جز جنوب شرق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید