تنش میان ابوظبی و اسلام آباد؛ سفر مقام پاکستانی به امارات لغو شد

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از ایندیا تایمز، صادق سنجرانی، رئیس سنای پاکستان اعلام کرده است که سفر خود و یک هیات پارلمانی به امارات را در اعتراض به سفر اخیر نارندرا مودی، نخست وزیر هند به این کشور حوزه خلیج فارس لغو کرده است.

تنش میان ابوظبی و اسلام آباد؛ سفر مقام پاکستانی به امارات لغو شد

در همین ارتباط، منابع نزدیک به رئیس مجلس سنای پاکستان اعلام کرده اند که سفر این مقام پاکستانی به امارات پیام اشتباهی به مردم کشمیر ارسال خواهد کرد، چون پاکستان معتقد است که ساکنان کشمیر برای حق تعیین سرنوشت و آزادی علیه حاکمیت دولت هند در حال مبارزه هستند.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که پاکستان به شدت از اهدای نشان ملی کشور امارات به نارندرا مودی نخست وزیر هند خشمگین شده و این اقدام ابوظبی را بی توجهی به خون مسلمانان مظلوم کشمیر می داند.

دفتر رئیس سنای پاکستان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که علیرغم افزایش فراوان ظلم و کشتار مردم کشمیر، کشور امارات در اقدامی سوال برانگیز از نخست وزیر هند مانند یک قهرمان تجلیل کرده است و ما نمی توانیم این را بپذیریم.

پیش از این منابع پاکستانی اعلام کرده بودند که سنجرانی، رئیس مجلس سنای این کشور در سفری 4 روزه برای دیدار و مصاحبه با سران امارات راهی این کشور خواهد شد که حال این سفر لغو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تنش میان ابوظبی و اسلام آباد؛ سفر مقام پاکستانی به امارات لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش میان ابوظبی و اسلام آباد؛ سفر مقام پاکستانی به امارات لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید