توخل: مقابل یوونتوس عملکرد شگفت انگیزی داشتیم

به گزارش وبلاگ سیما، خبرگزاری خبرنگاران- توماس توخل برای معین شدن شرایط مصدومیت کانته و چیلول، منتظر آزمایش های روز چهارشنبه است.

توخل: مقابل یوونتوس عملکرد شگفت انگیزی داشتیم

بیه گزارش وبلاگ سیما، توماس توخل، نمایش شگفت انگیز چلسی در پیروزی 4-0 مقابل یوونتوس را ستایش کرد. یوونتوس که صعودش به دور حذفی لیگ قهرمانان را قطعی نموده بود، در جدال رو در رو مقابل چلسی برای صدرنشینی در گروه، متحمل شکست سخت و دردناکی شد. چلسی خلاف بازی رفت که 1-0 بازنده شد، در این بازی کاملا بر میدان مسلط بود. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پس از پیروزی شیرین تیمش برابر حریف ایتالیایی به بی تی اسپورت گفت:

می خواستیم شکیبا بمانیم و در عین حال به خواب غفلت نرویم. می خواستیم ریتم و شدت بازی را بالا نگه داریم. موقعیت سازی و گلزنی در چنین دیداری سخت بود اما موقعیت های زیادی ساختیم. یک عملکرد شگفت انگیز داشتیم و یک نتیجه عالی کسب کردیم. ما در بازی امشب نسبت به بازی در تورین، چابک تر بودیم و ریسک های بیشتری کردیم؛ چیزی که در تورین آن را نداشتیم. با کنترل کردن بازی و نفوذهای بدون توپ می توان به یووه ضربه زد. خیلی خوب بودیم و گل های زیبایی زدیم. مصدومیت کانته و چیلول؟ بن چیلول در زانویش احساس درد داشت و زانوی کانته هم کمی پیچ خورد. فردا آن ها مورد آزمایش قرار می گیرند. این اتفاقات خیلی ناراحت کننده است زیرا انگولو قبل از تعویض خیلی خوب بازی می کرد و بن هم لحظاتی عالی را سپری نموده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توخل: مقابل یوونتوس عملکرد شگفت انگیزی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: مقابل یوونتوس عملکرد شگفت انگیزی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید