حضور 16 تیم در لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان

به گزارش وبلاگ سیما، قرعه کشی رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان فردا (دوشنبه) در محل فدراسیون انجام خواهد شد.

حضور 16 تیم در لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان

به ژزارش وبلاگ سیما و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، فصل جدید لیگ برتر بانوان و آقایان کشور در حالی از آبان آغاز شود که مراسم قرعه کشی فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح برای بخش آقایان و ساعت 15 برای بخش بانوان انجام می شود.

مسابقات در بخش بانوان با حضور 8 تیم شهرداری شهربابک ، دانشگاه آزاد اسلامی ، مناطق نفت خیز جنوب ، شرکت درین کاشت مانا ، سپاهان اصفهان ، هیئت گلستان ، مس کرمان و اکباتان همدان برگزار می شود . لیگ برتر بانوان در 3 مرحله مقدماتی و یک مرحله پلی آف انجام خواهد شد که مرحله نخست آن 12 الی 14 آبان ماه در تهران برگزار می شود.

در بخش آقایان نیز تیم های پتروشیمی بندرامام ، دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند هوایی ، پالایش نفت آبادان ، شهرداری کرج ، اطلس پویان گیلان ، شرکت فراسنج تهران و دبیری تبریز در فصل بیست و هشتم لیگ برتر تنیس روی میز به میدان می روند. رقابت های این فصل در پنج مرحله انجام می شود که شامل 4 مرحله مقدماتی و یک مرحله پلی آف خواهد بود که مرحله نخست آن 16 الی 18 آبان در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور 16 تیم در لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 16 تیم در لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید