حمله ترامپ به بایدن: در مقابل ما عده ای دیوانه قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ سیما، خبرنگاران : رییس جمهور آمریکا درباره رقیب انتخاباتی خود گفت: عده ای دیوانه اند و در صورتی که در انتخابات پیروز میدان شوند، کشورمان آمریکا را همانند ونزوئلا خواهند کرد.

حمله ترامپ به بایدن: در مقابل ما عده ای دیوانه قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از وبلاگ سیما، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در جمع هواداران در شهر گرینویل ایالت کارولینای شمالی با اشاره به ابتلای پسرش بارون ترامپ به ویروس کرونا اظهار کرد: پسرم به کرونا مبتلا شد و در کوتاه ترین زمان و بدون آنکه حتی من از این موضوع باخبر شوم، بهبود پیدا کرد.

وی افزود: آنتونی فائوچی، مدیر موسسه بیماری های عفونی و واگیردار ایالات متحده آمریکا، در ابتدا براین عقیده بود که در زمینه شیوع ویروس کرونا نیازی به استفاده از ماسک نیست، اما پس از مدتی نظر خود را تغییر داد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: در انتخابات حضور پیدا کنید و رای دهید، زیرا گروهی که در مقابل ما قرار گرفته اند و حامی جو هستند، عده ای دیوانه اند و در صورتی که در انتخابات پیروز میدان شوند، کشورمان آمریکا را همانند ونزوئلا خواهند کرد.

روز گذشته ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا از ابتلا پسر 14 ساله شان به ویروس کرونا خبر داد و از سوی دیگر نیز در جدیدترین نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن از ترامپ به طور قابل توجهی پیشی گرفته است.

منبع: اقتصادنیوز

به "حمله ترامپ به بایدن: در مقابل ما عده ای دیوانه قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به بایدن: در مقابل ما عده ای دیوانه قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید