خبرنگاران مالباختگان شرکت هرمی وی کاپیتال به دادگستری بانه مراجعه نمایند

به گزارش وبلاگ سیما، سنندج - خبرنگاران - رئیس دادگستری بانه گفت: دادگستری و دادسرا تنها مرجعی است که می توانند به موضوع کلاهبرداری شرکت سرمایه گذاری وی کاپیتال رسیدگی نمایند بنابراین مالباختگان باید به این مراجع قضایی مراجعه و شکایت خود را اعلام نمایند.

خبرنگاران مالباختگان شرکت هرمی وی کاپیتال به دادگستری بانه مراجعه نمایند

سعید عباسی روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در بانه با اشاره به آمادگی دادگستری شهرستان برای رسیدگی به شکایات مالباختگان شرکت هرمی وی کاپیتال اضافه نمود: مالباختگان در صدد وصول سرمایه خود از اشخاص بالا دستی هستند که این موضوع مشکلاتی ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه دادگستری و دادسرا تنها مرجع رسیدگی به شکایت هستند، گفت: عده ای از شهروندان با انگیزه کسب سود بیشتر در این شرکت هرمی سرمایه گذاری نموده اند که سایت این شرکت از هفته گذشته از دسترس خارج شده و تعدادی از مردم مالباخته شده اند.

عباسی افزود: دادگستری وظیفه دارد به این موضوع رسیدگی کند البته بیشتر اشخاصی که در این شرکت سرمایه گذاری کردند مالباخته هستند و افرادی هم که برای این شرکت فعالیت می کردند و سود هم برده اند متهم هستند و با آنها برخورد قانونی می گردد.

وی با بیان اینکه موضوع مالباختگان به وسیله دادسرا و پلیس فتا در حال پیگیری است، یادآور شد: تعدادی از متهمان این پرونده دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شده اند.

سایت شرکت هرمی وی کاپیتال که یک شرکت سرمایه گذاری کانادایی است در چند ماه اخیر توسط افرادی در بانه عضو گیری نموده بود، این سایت در شهرستان بانه بیش از 100 سرشاخه (لیدر) داشته که با تبلیغات گسترده برای این سایت عضو گیری می کردند.

بعضی از شهروندان برای عضویت و سرمایه گذاری در این سایت اموال و زیور آلات خود را فروخته اند.

سایت وی کاپیتال از پنجشنبه هفته گذشته از دسترس خارج شده و اعضا به آن دسترسی ندارند، این سایت در آخرین پیغام خود نوشته بود اینجا جای ایرانی ها نیست و از سایت خارج شوید.

سایت شرکت وی کاپیتال سرشاخه های زیادی در سراسر کشور داشته اما بیشتر اعضای این سایت شهروندان بانه ای هستند که اکنون مالباخته شده اند.

بیشتر کسانی که در شرکت هرمی وی کاپیتال سرمایه گذاری نموده اند جز طبقه متوسط و متوسط به پایین جامعه هستند که به طمع دریافت سودهای وسوسه انگیز فریب خورده اند، در چند روز اخیر تعدادی از سرشاخه های اصلی توسط پلیس و دستگاه قضایی بانه دستگیر شده اند.

شهرستان مرزی با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

7469/9102

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مالباختگان شرکت هرمی وی کاپیتال به دادگستری بانه مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مالباختگان شرکت هرمی وی کاپیتال به دادگستری بانه مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید