خواب زمستانی حراست وزارت ورزش در سایه فرصت طلبی رسانه های معاند

به گزارش وبلاگ سیما، جای سوال است که آیا مسئولان حراست وزارت ورزش-که در طول سفر های برون مرزی به رفتار های ورزشکاران نظارت دارد- نباید هشدار های لازم در خصوص شگرد های شبکه معاند ایران اینترنشنال جهت اخذ مصاحبه از ورزشکاران و مسئولان را به آنان بدهد تا این چنین در تله رسانه های ضدانقلاب گرفتار نشوند؟!

خواب زمستانی حراست وزارت ورزش در سایه فرصت طلبی رسانه های معاند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سیما، شب گذشته مسابقات کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان به خاتمه رسید که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به مقام چهارم دست یافتند.

اما پوشش زنده این دوره از مسابقات توسط شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال و مصاحبه با برخی مسئولان و ورزشکاران ایرانی باعث به وجود آمدن حاشیه هایی شد که اکنون و پس از خاتمه رقابت ها می توان دقیق تر به این موضوع پرداخت.

در ابتدا حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی، با این شبکه مصاحبه کرد که ساعاتی پس از آن فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه ای مدعی شد که گزارشگر این شبکه، سوریان را در عمل انجام شده قرار داده و موضوع پیش آمده را یک اتفاق دانست که دیگر پیش نخواهد آمد.

اما کمتر از 12 ساعت پس از این بیانیه فدراسیون کشتی بازهم این اتفاق پیش آمد و این بار حسن یزدانی دقایقی پس از پیروزی در فینال رقابت ها، در تله گزارشگران ایران اینترنشنال گیر افتاد تا این شبکه به صورت زنده با نابغه کشتی جهان و ایران مصاحبه کند. امکانی که با پوشش ضعیف رقابت های قزاقستان توسط صداوسیما، راه را برای این شبکه معاند هموار کرد.

بی تردید انتقادی بر حسن یزدانی، کشتی گیر با اخلاق کشورمان وارد نیست چرا که احتمالا وی نیز در عمل انجام شده قرار گرفته و شاید حتی نمیدانسته با کدام شبکه در حال مصاحبه است.

اما قطعا مسئولان حراست وزارت ورزش در این خصوص مقصر هستند چرا که با توجه به اطلاع از پوشش رسانه ای مسابقات کشتی قهرمانی جهان توسط شبکه ایران اینترنشنال، بایست ورزشکاران و مسئولان را پیش از اعزام و یا حتی در طول سفر به قزاقستان توجیه کنند.

جای سوال است که آیا مسئولان حراست وزارت ورزش-که در طول سفر های برون مرزی به رفتار های ورزشکاران نظارت دارد- نباید هشدار های لازم در خصوص شگرد های شبکه معاند ایران اینترنشنال جهت اخذ مصاحبه از ورزشکاران و مسئولان را به آنان بدهد تا این چنین در تله رسانه های ضدانقلاب گرفتار نشوند؟!

با این وجود و با توجه به سرمایه گذاری شبکه سعودی ایران اینترنشنال در حوزه ورزش، میتوان انتظار داشت که در سایر مسابقات برون مرزی نیز وبلاگ سیما این شبکه-که به صورت همزمان برای تعلیق فدراسیون های ورزشی ایران تلاش می کند- حضوری فعال خواهند داشت که در این صورت هوشیاری مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون های مربوطه را می طلبد.

لازم به ذکر است که سایر اتفاقات حاشیه ای در رشته های مختلف ورزشی در روز های اخیر انتقاداتی را متوجه حراست وزارت ورزش کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خواب زمستانی حراست وزارت ورزش در سایه فرصت طلبی رسانه های معاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب زمستانی حراست وزارت ورزش در سایه فرصت طلبی رسانه های معاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید