راهنمای سفر به تایوان و تخمین هزینه های سفر

به گزارش وبلاگ سیما، تایوان از جمله کشورهای زیبا در منطقه ها آسیایی است که مقصد گردشگران زیادی است و از جاذبه های طبیعی بسیار زیادی برخوردار است این کشور برای دسته ای از گردشگران می تواند یک مقصد گردشگری بسیار مناسب باشد این کشور شرایط بسیار مناسبی برای زندگی مسلمانان فراهم می نماید و با وجود جذابیت های گسترده ای که در خود جای داده است از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این کشور در منطقه جنوب غربی آسیا واقع شده است و دارای محیطی بسیار طبیعی با منظره ها بسیار فوق العاده است شما گردشگران و علاقه مندان قبل از سفر به تایوان و این منطقه از آسیا باید اطلاعات گردشگری مهمی را درباره اینگونه از منطقه ها به دست آورید تا پیش از سفر بتوانید جذابیت های فرهنگی اینگونه از منطقه ها را بیشتر شناسایی کنید. این کشور یکی از کشورهایی است که می تواند برای مسلمانان مقصد مناسبی باشد در این کشور رستوران ها و هتل های مجلل و به روزی وجود دارند که دارای امکانات به روزی هستند و راحتی برای گردشگران را ایجاد می نمایند.

راهنمای سفر به تایوان و تخمین هزینه های سفر

راهنمای جامع سفر به کشور تایوان:

این کشور دارای جزایر متعددی است و به علت برخورداری از جزایر کوچک و بزرگ خود معروفیت زیادی دارد و یکی از مقاصد گردشگری جهان شده است از مهم ترین جزایر این منطقه می توان به ماتسو، کینمن و پنگو اشاره کرد. این جزایر از نواحی اطرافی خود نیز به کشورهای مختلفی متصل می شوند چین و فیلیپین از نزدیک کشورهای همسایه به این منطقه گردشگری هستند و اهمیت توریستی این منطقه را نیز بیشتر نموده اند. معرفی مکان های دیدنی تایپه در لینک می تواند شما را با یکی از جاذبه های مهم این کشور آشنا کند که در سفر خود بیشتر با آن آشنا خواهید شد و تجربیات مختلفی از آن را به دست می آورید.

اطلاعات کلی درباره تایوان:

کشور تایوان امروزه یکی از مقاصد گردشگری مهم در جهان است مرکز این کشور شهر تایپه است زیبا رسمی مردمان این منطقه نیز ماندارین استاندارد است این کشور با تهران فاصله زمانی 4 ساعت و نیمی دارد و 4 ساعت و نیم از تهران عقب است فرودگاه های این کشور فرودگاه بین المللی تائویوان و گاوشیونگ هستند. در این کشور ولتاژ برق های شهری 110 ولت هستند این کشور با امکانات به روز خود شرایط بسیار مناسبی را برای متقاضیان فراهم می نماید و یک مقصد گردشگری بسیار مناسب برای سفر خواهد بود.

نحوه اقامت:

در سفر به کشور تایوان هزینه هایی خواهید داشت که با محاسبه این هزینه ها می توانید سفری راحت تر داشته باشید و با بزنامه ریزی بهتری راهی سفر شوید شما گردشگران برای اینکه بتوانید در هتل های این کشور اقامت کنید با توجه به نوع هتلی که انتخاب می کنید هزینه های شما متغییر خواهد بود. هزینه اقامت در هتل های شهر تایپه در انواع مختلف 2 و 5 ستاره نیز متفاوت هستند و بنا به نوع خواسته شما هزینه ها تغییر می نمایند. این منطقه با وجود شرایط آب و هوایی مساعدی که دارد مقصد گردشگری بسیار مناسبی است و با توجه به اینکه هزینه های سفر به آن به نسبت دیگر کشورها کمتر است می توانید سفری به صرفه به این منطقه داشته باشید. شما می توانید برای کاهش هزینه های خود از اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت بهره ببرید هر یک از این اقامتگاه ها با ارائه امکانات مناسب موجب راحتی گردشگران خود می شوند و امنیت و راحتی آن ها را فراهم می نمایند.

هزینه های خوراک:

خیلی از گردشگرانی که به این منطقه می فرایند شهر تایپه را برای سفر خود انتخاب می نمایند این شهر هم دارای مکان های دیدنی مختلفی است و هم امکانات گردشگری و رفاهی بیشتری برای گردشگران دارد. شما برای صرف یک وعده غذایی در رستوران های مقرون به صرفه قیمت این شهر باید 150 دلار پرداخت کنید هزینه صرف غذا در وعده های دو نفره نیز 890 دلار است اما اگر هزینه های شما کمتر از این ارقام باشد باید به رستوران های مک دونالد بروید که هزینه های غذای آن 125 دلار است. هزینه های جاری دیگری که باید پرداخت کنید هزینه های اب معدنی است که 20 دلار می باشد و برای نوشیدن قهوه نیز باید 78 دلار پرداخت کنید.

چگونه ویزای توریستی خود را دریافت کنیم؟

برای سفر به تایوان باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید این کشور در ایران دارای سفارتخانه نیست و در صورتی که قصد سفر به آن را دارید باید به امارات و یا ترکیه بروید بعلاوه به وسیله آژانس های مسافرتی نیز می توانید اقدام کنید. مدارکی که برای پر کردن فرم تقاضا ضروری است شامل مدارک گذرنامه، فرم پر شده، مدارک اقتصادی، مدارک شغلی، دو قطعه عکس، بلیط رزرو شده رفت و برگشت می باشد.

دیدنی های تایوان دارای جذابیت های زیادی هستند تجربه ای که در سفر خود به این منطقه به دست می آورید می تواند برای شما لذت بخش و دلپذیر باشد و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه در اختیار شما قرار دهد. این کشور دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به مراکز خرید در شهرهای مختلف به ویژه تایپه اشاره کرد. شهر تای نان، تای چونگ، و … از دیگر دیدنی های مهمی هستند که در این کشور واقع شده اند و سالانه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می نمایند و از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

منبع: دیجیاتور

به "راهنمای سفر به تایوان و تخمین هزینه های سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تایوان و تخمین هزینه های سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید