سیمئونه: ابراهیموویچ می توانست بازیکن خوبی برای اتلتیکو باشد، نتیجه دربی مادرید گمراه مان نمی کند

به گزارش وبلاگ سیما، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می گوید خشنود می شد اگر می توانست ستاره سوئدی سابق منچستریونایتد را تمرین دهد.

سیمئونه: ابراهیموویچ می توانست بازیکن خوبی برای اتلتیکو باشد، نتیجه دربی مادرید گمراه مان نمی کند

به گزارش وبلاگ سیما، با وجود جدا شدن تعدادی از مهره های کلیدی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خاتمه فصل گذشته از جمله آنتوان گریزمان، دیه گو گودین، خوانفران، لوکاس هرناندس و فیلیپه لوئیز، اردوی پیش فصل این تیم به خوبی برگزار شده و تمام شواهد و قراین از آمادگی تیم دوم شهر مادرید برای آغاز فصل جدید حکایت دارد. مهمترین گواه آمادگی این تیم هم پیروزی 7 بر 3 مقابل رئال مادرید در جام قهرمانان بین المللی است.

دیه گو سیمئونه درباره اوضاع و احوال کنونی اتلتیکومادرید به نشریه مارکا گفت: ما در پیش فصل هستیم و تمام بازیکنان مان فرصت بازی پیدا نموده اند. فعلاً نباید به چیزی فراتر از این فکر کنیم. بیشتر از نتایجی که در بازی مقابل رئال مادرید و چیواس رقم خورد، کسب تجربه بازی در دو شرایط متفاوت بود که به ما برای ساختن بستری مناسب در تیم مان جهت رقابت در فصل آینده یاری کرد. ما همچنان به کوشش مان برای بالا بردن سطح تیم ادامه می دهیم و هدف مان پیروزی است. نتیجه بازی مقابل رئال؟ این وبلاگ سیما هستند که در خصوص آن حساسیت به خرج می دهند و غلو می نمایند. این چیزها اما سبب نمی گردد که ما از مسیرمان خارج شویم و هنوز هم به پیشرفت مان ادامه می دهیم.

با توجه به برگزاری اردوی پیش فصل اتلتیکومادرید در خاک آمریکا، سیمئونه با این سؤال روبرو شد که آیا هیچیک از بازیکنان شاغل در لیگ آمریکا (MLS) را شایسته بازی در تیمش می بیند؟ وی در پاسخ گفت: استعداد و شخصیت زلاتان ابراهیموویچ در جوانی اش می توانست به ما یاری های بسیار مهمی بکند. لیگ آمریکا بازیکنان با انگیزه ای دارد که می خواهند جزو بهترین ها باشند. آنها پتانسیل، ابزار و سرمربیان لازم برای ارتقای سطح لیگ شان را دارند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید درباره احتمال پیوستن خامس رودریگس به جمع شاگردانش هم گفت: من درباره بازیکنان سایر تیم ها صحبت نمی کنم. فقط در خصوص بازیکنان خودمان حرف می زنم و در خصوص آنها هم باید بگویم که عملکردشان بسیار خوب بوده است.

سیمئونه سپس درباره انتقال پرحاشیه آنتوان گریزمان به بارسلونا صحبت کرد و در این خصوص گفت: به نظر من جدایی او خاتمه یک رابطه نیست. او بعد از 5 سال از تیم ما رفت و در آن سال ها با تعهد کامل بازی کرد. آمار گریزمان در تیم ما فوق العاده بود و من برای او در بارسلونا آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمئونه: ابراهیموویچ می توانست بازیکن خوبی برای اتلتیکو باشد، نتیجه دربی مادرید گمراه مان نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: ابراهیموویچ می توانست بازیکن خوبی برای اتلتیکو باشد، نتیجه دربی مادرید گمراه مان نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید