لایه هاى انتزاع روی بوم، نغمه قلم دیدنی می شود

به گزارش وبلاگ سیما، سه چهره آکادمیک هنرى در قالب یک نمایشگاه گروهى آثار خود را عصر جمعه اول خرداد در گالرى بوم به تماشا مى گذارند.

لایه هاى انتزاع روی بوم، نغمه قلم دیدنی می شود

لایه هاى انتزاع عنوان این نمایشگاه است که آثارى منتخب از همایون سلیمى، هادى جمالى و رضا خدادادى در آن ارائه مى شود.

وجه تشخص این نمایشگاه حضور سه هنرمندى ست که سالیان درازى است در دانشگاه هاى مختلف، هنر تدریس مى کنند. دیگر این که هر یک از آنها با رویکردى خاص و مختص به خود روایت ها و کنش هاى نقاشانه از انتزاع دارند.

همایون سلیمی متولد 1327 تهران، عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران است. هادی جمالی متولد 1329 شیراز، عضو هیات علمى دانشکده هنر معماری دانشگاه آزاد اسلامی و رضا خدادادی متولد 1339 اردبیل و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران است.

لایه هاى انتزاع عصر جمعه اول خرداد در گالرى بوم واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، کوچه ارمغان غربی پلاک 11 آغاز به کار مى کند.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط نغمه قلم

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط مدرن مهدی فلاح با عنوان نغمه قلم از اساتید انجمن خوشنویسان ایران جمعه اول خردادماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.

فلاح که تاکنون فعالیت های نمایشگاهی بسیاری در اقصی نقاط جهان و کشورهایی همچون کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه، قطر و ... را در کارنامه هنری خود داشته در ارتباط با رسالت هنر خوشنویسی و تنوعی که در خلق آثارش به نمایش در آورده است، گفت: بخشی از رسالت هنری خوشنویسان انتقال مفاهیم فرهنگی است و در مجموع محتوای یک اثر هنری گاهی با هدف خواندن و خوانا بودن انتخاب می شود.

وی افزود: یکی از مسایل مهم در حوزه هنر این است که تنوع چندانی در آثار هنری نمی بینیم. تنوعی در آثار خوشنویسی مشهود نیست از این رو من تلاش کردم که تنوع و نوآوری را در خلق آثار این نمایشگاه پدید آورم.

مهدی فلاح که دارای گواهینامه درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است برای اولین بار قصد دارد نمایشگاهی از آثارش را در فرهنگسرای نیاروان در معرض دید عموم قرار دهد. عنوان تابلو هایی که در این نمایشگاه روی دیوار می روند براساس اسامی دستگاه های موسیقی ایرانی انتخاب شده است.

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط مدرن مهدی فلاح جمعه اول خرداد ماه ساعت 17 افتتاح می شود و تا 7 خرداد ماه دایر است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 20 و روزهای تعطیل 14 الی 20 به گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لایه هاى انتزاع روی بوم، نغمه قلم دیدنی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایه هاى انتزاع روی بوم، نغمه قلم دیدنی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید