لطیفی: استقلال در فاز هجومی باید فوتبال پویاتری ارائه کند، اسکوچیچ در تیم ملی حرفه ای عمل نموده است

به گزارش وبلاگ سیما، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است آبی پوشان اگر می خواهند در خاتمه فصل قهرمان شوند باید در فاز هجومی فوتبال پویاتری را به نمایش بگذارند.

لطیفی: استقلال در فاز هجومی باید فوتبال پویاتری ارائه کند، اسکوچیچ در تیم ملی حرفه ای عمل نموده است

علی لطیفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سیما درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول گفت: استقلال در لیگ سال جاری به خودباوری رسیده و با تغییر ساختار دفاعی اش که در سال های گذشته پاشنه آشیل این تیم بود، نمایش خوبی داشته است. تغییرات مثبت ساختار دفاعی استقلال از زمان حضور گابریله پین بیشتر نمود پیدا نموده است و همین موضوع باعث شده که آبی پوشان مثل گذشته مفت باز نباشند و ترمیم نقاط ضعف دفاعی و سخت گل خوردن استقلال یکی از دلایل حضور شاگردان مجیدی در صدر جدول است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خوب استقلال در بخش دفاعی، این تیم برای تداوم موفقیتش باید در فاز هجومی هم خوب عمل نموده و در انجام فوتبال مالکانه هم رشد داشته باشد. در نیم فصل دوم قطعاً تیم ها استقلال را بررسی خواهند کرد و با شناخت بیشتری مقابل این تیم بازی می نمایند. به عقیده من استقلال اگر می خواهد در انتها فصل قاطعانه قهرمان گردد، احتیاج دارد که در فاز تهاجمی فوتبال پویاتری را ارائه کند و کارهای ترکیبی متنوع تری را در خط جلو انجام دهد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور آجورلو به عنوان مدیرعامل در این باشگاه یادآور شد: حضور آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال بسیار به این تیم یاری کرد. او از گذشته در تیم های مختلف کار نموده و مدیر باتجربه ای است. استقلال به عنوان یک تیم پرطرفدار با آمدن آجورلو دارای نظم و انضباط شد و باشگاه در این مدت سازماندهی منظمی پیدا نموده و عملکرد چهار پنج ماهه آجورلو نشان دهنده موفقیت اوست.

لطیفی درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در مرحله انتخابی جام جهانی اعلام نمود: فوتبال ملی ما یک سر و گردن از تیم های عربی بالاتر است و در سطح آسیا در کنار تیم های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان قرار می گیریم. قطعی شدن صعود ما به جام جهانی ممکن است باعث بی انگیزگی بازیکنان تیم ملی گردد، البته از کادر فنی تا بازیکنان ما همه حرفه ای هستند و شرایط بازی های پیش رو را درک می نمایند. تیم ملی ما در حال حاضر لژیونرهای زیادی دارد و همین امر می تواند به ما یاری کند تا مثل دهه های گذشته به مشکل نخوریم و مرحله انتخابی را به رجحانن شکل تمام کنیم.

وی در انتها با ابراز خرسندی از رجحان تیم ملی مقابل امارات توضیح داد: باید ببینیم کادر فنی چه تصمیمی برای دیدارهای آینده خواهد گرفت. ممکن است بخواهند بازیکنانی که در دیدارهای گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کردند به بازی بگیرند تا سایر بازیکنان هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند و شناخت بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان داشته باشند تا اگر با تیم ملی به جام جهانی رفتند سرمربی تیم ملی بداند که روی کدام بازیکنان بیشتر تکیه کند. در خصوص ماندن یا نماندن اسکوچیچ در تیم ملی چیزهایی شنیده می گردد که دچار شک و تردید می شویم، ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت نیمکت تیم ملی چه سرنوشتی خواهد داشت. آنچه مسلم است اسکوچیچ در تیم ملی حرفه ای عمل می نماید و نتایجش خیلی خوب بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لطیفی: استقلال در فاز هجومی باید فوتبال پویاتری ارائه کند، اسکوچیچ در تیم ملی حرفه ای عمل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطیفی: استقلال در فاز هجومی باید فوتبال پویاتری ارائه کند، اسکوچیچ در تیم ملی حرفه ای عمل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید