مرفاوی: تصمیمات باشگاه استقلال بعد از دربی درست نبود، تیم شفر دوباره می تواند شانس جدی قهرمانی باشد

به گزارش وبلاگ سیما، صمد مرفاوی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تصمیمات این باشگاه در مورد محرومیت و جریمه برخی از بازیکنان بعد از دربی درست نبوده است.

مرفاوی: تصمیمات باشگاه استقلال بعد از دربی درست نبود، تیم شفر دوباره می تواند شانس جدی قهرمانی باشد

صمد مرفاوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سیما در مورد وضعیت این روزهای استقلال و اینکه برخی معتقدند شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر زیاد نیست، گفت: بعد از شکست در دربی و تساوی برابر سایپا، شانس قهرمانی استقلال کمتر شده، ولی این شانس به صورت کامل از بین نرفته است. شش بازی و 18 امتیاز دیگر باقی مانده است و در فوتبال هم چیزی قابل پیش بینی نیست. استقلال دوباره می تواند شانس جدی قهرمانی باشد، ولی مسئله مهم این است که استقلال باید خودش شرایط را تغییر بدهد و نتایج خوبی در شش بازی پایانی بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، مطرح نمود: چهار تیم شانس دارند و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. پرسپولیس صدرنشین است، ولی مدعیان دیگر هم شانس دارند.

وی با اشاره به حاشیه های ایجاد شده در دربی، عوض شدن پنالتی زن استقلال و جریمه شدن برخی بازیکنان شرح داد: معمولاً در تیم های بزرگ حاشیه های مختلفی ایجاد می شود. این درست است که استقلال در دربی شکست خورد و این شکست معمولاً تبعات خاص خودش را دارد، ولی به نظر من استقلال در بازی با پرسپولیس مستحق باخت نبود و می توانست این بازی با نتیجه مساوی تمام شود. بحث فنی، پنالتی زدن و این گونه مسائل هم به سرمربی مربوط می شود و سرمربی باید این چیزها را کنترل کند. دربی و اتفاقات آن بازی دیگر تمام شده است و استقلال برای قهرمان شدن و یا کسب سهمیه، باید روی بازی های باقیمانده تمرکز کند.

مرفاوی اضافه کرد: اعتقاد من این است که تصمیمات باشگاه استقلال بعد از دربی درست نبود. وقتی بازیکن را محروم می کنیم طبیعتاً این موضوع به تیم آسیب روحی و فنی می زند و دیگر تیم ها می توانند از این تصمیم استفاده کنند. برای جریمه کردن بازیکنان راه های دیگری هم وجود دارد، ولی این منطقی نبود که بازیکن محروم شود. اگر استقلال بازی با سایپا را می برد، قطعاً شرایط تغییر می کرد. در چنین مواقعی خیلی مهم است که تصمیمات درستی گرفته شود تا تیم کمترین آسیب را ببیند. در این شرایط حتی هواداران هم ضرر می کنند، چون آنها هم دل شان می خواهد که تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: استقلال یک بازی حساس در لیگ قهرمانان در پیش دارد و به عنوان یک هوادار برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. الان مهم این است که هواداران و قدیمی ها از تیم حمایت کنند. استقلال خودش هم باید بخواهد تا از این وضعیت بیرون بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرفاوی: تصمیمات باشگاه استقلال بعد از دربی درست نبود، تیم شفر دوباره می تواند شانس جدی قهرمانی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: تصمیمات باشگاه استقلال بعد از دربی درست نبود، تیم شفر دوباره می تواند شانس جدی قهرمانی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید