مرکز خرید الیویوم استانبول

به گزارش وبلاگ سیما، در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای استانبول یعنی مرکز خرید الیویوم را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

مرکز خرید الیویوم استانبول

مرکز خرید الیویوم دهمین مرکز خرید ترکیه است که در قسمت اروپایی ترکیه واقع شده است. این مرکز در ابتدا با 25 مغازه شروع به کار نمود که امروز به 118 مغازه بالا رفتن پیدا کرده است که بعضی از آنها مارکهای معتبر جهانی را ارائه می نمایند. این مرکز دارای 45000 متر مربع مساحت و 4 طبقه ساختمان است.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • موزه استانبول مدرن استانبول
  • مسجد زیرک استانبول
  • حمل و نقل عمومی استانبول ترکیه
  • راهنمای مترو استانبول
  • شما هم خیلی راحت به استانبول سفر کنید !!

این مرکز دارای سوپر مارکت 6 سالن سینما 1 تئاتر سالن ورزشی و رستورانهای فرق دارد.

این مرکز خرید در سال 2000 در منطقه زیتون بورنوی شهر استانبول افتتاح شده است و بیشتر مغازه های آن به طور اوت لت می باشد به این معنی که اجناس برندی که در مغازه های سطح شهر به هر علتی به فروش نرسیده اند به شعبه این مرکز خرید آورده می شوند و با قیمت پایین تری به فروش می رسند. به همین علت اجناس برند را می توانید با قیمت مناسب تری در مرکز خرید الیویوم تهیه نمایید. البته به همین علت آرزوی آسمان آبی پیشنهاد می نماید پیش از خرید حتماً جنس مورد نظر خود را به دقت آنالیز نمایید تا مسئله ای نداشته باشد. نکته جالب درباره این مرکز خرید این است که سه شنبه هر هفته می توانید حراج های بسیار خوبی را در آن پیدا کنید.

مرکز خرید الیویوم دارای 118 مغازه می باشد و مساحتی بالغ بر 45 هزار متر مربع دارد. این مرکز خرید 4 طبقه دارای پارکینگ بزرگی با ظرفیت 1000 ماشین می باشد. علاوه بر مغازه های پوشاک سوپرمارکت، سالن نمایش، 6 سالن سینما و مرکز بولینگ بزرگی در این مرکز خرید موجود است. فود کورت یکی از قسمت های جدایی ناپذیر هر مرکز خرید می باشد که می توانید برای برطرف خستگی و گرسنگی سری به کافه رستوران های آن بزنید. برای رفتن به این مرکز خرید در تور استانبول خود، می توانید از مترو و یا اتوبوس استفاده نمایید و دقت داشته باشید که ساعت کاری از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

در مرکز خرید الیویوم، رستوران های متنوعی پیدا خواهد شد که راحت می توانید یک قول غذای مناسب در یکی از آن ها سفارش دهید، پس در صورتی که خریدتان طول کشید، نگران نباشید. این مرکز خرید دارای شعبه های زیادی از مارک های معروف جهان است و هر زمانی که از سال که به این مرکز خرید مراجعه کنید حتما تعداد زیادی از میهمانان ایرانی را می بینید. برای رفتن به این فروشگاه با تراموا جهت زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین پیاده خواهید شد و پس از طی جهت کوتاهی و عبور از بیمارستان و یک سری مغازه به این فروشگاه می رسید

منبع: تاپ تراول

به "مرکز خرید الیویوم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید الیویوم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید