ملزومات فعالیت سرمایه گذاران در اردبیل فراهم شده است

به گزارش وبلاگ سیما، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تمام ملزومات حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان فراهم شده و ضروری است سرمایه گذاران گردشگری بدون نگرانی از بروکراسی اداری در این استان فعالیت نمایند.

ملزومات فعالیت سرمایه گذاران در اردبیل فراهم شده است

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در سمینار کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال توضیح داد: گردشگری استان برای توسعه نیازمند فعالیت بخش خصوصی است و ما آماده حمایت از تمامی طرح های پیشنهادی هستیم.

او با بیان اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری مناطق مطالعه شده است، اضافه نمود: به عنوان مثال در سال های گذشته شهرستان خلخال به واسطه رونق تاسیسات گردشگری توانسته به یکی از قطب های گردشگری تبدیل گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: طرح گردشگری زمستانی با تاکید ویژه به جنوب استان از زمستان سال گذشته شروع شده و جشنواره ها و ورزش های زمستانی در قالب آن به اجرا درآمده است تا جایی که پیست اسکی اندبیل نیز برای رونق گردشگری زمستانی و ورزشی در حال احداث است.

فلاحی در مورد تقویت تاسیسات اقامتی نیز گفت: در سال گذشته 11 مورد مجوز بوم گردی برای خلخال صادر شده و بیش از 30 مورد در دست آنالیز و اقدام است.

او اضافه نمود: با هدف رونق صنایع دستی شهرستان ها، با همت همکاران اداره کل میراث، اداره شهرستان و فرمانداری خلخال؛ وضعیت نمایشگاه صنایع دستی در سال 97 از بلاتکلیفی خارج شد و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص رونق فراوری و حمایت از فراوری ملی، به جد پیگیر رونق صنایع دستی در استان هستیم.

منبع: میراث آریا

به "ملزومات فعالیت سرمایه گذاران در اردبیل فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملزومات فعالیت سرمایه گذاران در اردبیل فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید