منافع و حقوق کارگران باید حفظ شود

به گزارش وبلاگ سیما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوعات کارگری یکی از اساسی ترین مسائل استان است، گفت: تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران دارای اهمیت بالایی بوده و در همه حال باید منافع و حقوق کارگران مد نظر قرار بگیرد.

منافع و حقوق کارگران باید حفظ شود

علیار راستگو در جلسه کمیسیون کارگری استان، در خصوص موضوع واگذاری بهره برداری از نیروگاه سهند بناب و نگرانی کارکنان این واحد، اضافه کرد: کمیسیون کارگری استان مرجع تصمیم گیری در زمینه مسائل کارگری بوده و مصوبات آن لازم الاجرا است.

وی اضافه کرد: به منظور رفع مسائل این واحد باید قرارداد منعقد شده با پیمانکار جدید توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بررسی و نتایج نهایی به این کمیسیون ارائه شود.

وی گفت: تا زمانی که گزارش نهایی اعلام نشده بحث واگذاری به منظور بهره برداری متوقف بوده و بهره بردار قبلی موظف به ادامه فرایند کار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، راستگو در ادامه در خصوص مسائل کارگری پتروشیمی تبریز، گفت: با توجه به اینکه این موضوع یک موضوع ملی بوده و تنها مرتبط با استان نیست، براین اساس مسائل موجود در قالب پیشنهاد به کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور ارسال خواهد شد تا تصمیمات نهایی اخذ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منافع و حقوق کارگران باید حفظ شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافع و حقوق کارگران باید حفظ شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید