10 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان چابهار اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ سیما، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص یافته و قرار است به عاملیت سه بانک توسعه تعاون، صندوق کار آفرینی امید و پست بانک پرداخت گردد.

10 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان چابهار اختصاص یافت

خلیل احمد سلامی گفت: از 2 هزارو 395 نفر اشتغال تعهد شده شهرستان چابهار تا به امروز 900 نفر ثبت سامانه رصد اشتغال شده است که جا دارد با یک خردجمعی و همکاری بین سازمانی بتوانیم در بحث اشتغال پنجره واحد ایجاد کنیم.

وی اضافه نمود: تخصیص 10 میلیارد تومان می تواند در اشتغال زایی جوانان سهم بسزایی داشته باشد لذا دستگاه های اجرایی مکلف هستند اشتغال ایجاد شده در پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان را در سامانه رصد اشتغال ثبت نمایند.

دبیر کمیته تخصصی اشتغال شهرستان چابهار اضافه نمود: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال جلسات تخصصی و کمیته های فرعی اشتغال حسب اعلام؛ بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی در مراکز بخش های تابعه شهرستان برای تبیین بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی برگزار نمایند.

وی جذب حداکثری و انحراف حداقلی تسهیلات ابلاغی به متقاضیان را از انتظارات کمیته تخصصی اشتغال شهرستان از مدیران محترم دستگاه های اجرایی و بانک های عامل دانست.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به تهیه طرح هایی که دارای توجیه فنی و مالی هستند اقدام نمایند تا شاهد توفیقات بیشتر در اشتغالزایی باشیم.

وبلاگ سیما سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "10 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان چابهار اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان چابهار اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید