41 بیمار کرونایی با شرایط بحرانی و حال نسبتاً بد تحت مراقبت هستند

به گزارش وبلاگ سیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون 41 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند.

41 بیمار کرونایی با شرایط بحرانی و حال نسبتاً بد تحت مراقبت هستند

به گزارش گروه استان های وبلاگ سیما از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح آمار تازه بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری در چهارمین روز از مهرماه سال 1400 گفت: طی 24 ساعت گذشته 413 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 135 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او اضافه نمود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 80 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 36 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی ادامه داد: هم اکنون 350 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 282 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

بیشتر بخوانید

او اعلام نمود: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 5 مورد تازه فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1554 نفر است.

به گفته شیرانی، هم اکنون 41 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

لازم به ذکر است، هم اکنون شهرستان های سامان، کوهرنگ و خانمیرزا به لحاظ شیوع بیماری کرونا در شرایط زرد و شرایط سایر شهرستان های استان نارنجی است.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "41 بیمار کرونایی با شرایط بحرانی و حال نسبتاً بد تحت مراقبت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "41 بیمار کرونایی با شرایط بحرانی و حال نسبتاً بد تحت مراقبت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید