بازدید ناظر AFC از فولادشهر و پاس قوامین

به گزارش وبلاگ سیما، ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه 23 آذر ماه به منظور بازدید از استادیوم های فولادشهر اصفهان و پاس قوامین به ایران سفر می نماید.

بازدید ناظر AFC از فولادشهر و پاس قوامین

به گزارش وبلاگ سیما و به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به حضور تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019، کنفدراسیون فوتبال با اعزام نماینده خود آخرین وضعیت استادیوم های فولاد شهر و پاس قوامین تهران را مورد آنالیز قرار خواهد داد.

بر این اساس طلال محمد السویلمیعین روز جمعه 23 آذرماه وارد تهران می شود و بعد از ظهر همان روز به اصفهان می رود.

شنبه 24 آذر ماه جلسه ای با مسئولان ذوب آهن برگزار می نماید و بعد از آن استادیوم فولادشهر اصفهان، زمین های تمرین و هتل های این شهر بازدید خواهد نمود. سپس به منظور آنالیز از استادیوم پاس قوامین، زمین های تمرین و هتل ها روز یک شنبه 25 آذرماه به تهران بازمی شود و جلساتی را با مسئولان باشگاه سایپا و فدراسیون برگزار می نماید.

با توجه به ضرروت برطرف برخی نواقص در استادیوم فولاد شهر اصفهان که سال گذشته نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا کتبا آن را به اطلاع باشگاه ذوب آهن اعلام نموده بود، ناظر AFC در بازدیدش از این استادیوم روند پیشرفت را مورد ارزیابی قرار خواهد تا برای برگزاری بازی مسئله ای وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید ناظر AFC از فولادشهر و پاس قوامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید ناظر AFC از فولادشهر و پاس قوامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید