علیرضا بیرانوند: تماشاگران برای دیدار با بولیوی به استادیوم آزادی بیایند، مجبوریم با چنین حریفانی بازی کنیم

به گزارش وبلاگ سیما، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی، اولین دیدارمان را در حضور تماشاگران زیادی در استادیوم آزادی انجام بدهیم.

علیرضا بیرانوند: تماشاگران برای دیدار با بولیوی به استادیوم آزادی بیایند، مجبوریم با چنین حریفانی بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سیما، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی گفت: امروز تقریبا کامل شدیم. شرایطی بسیار خوب است. روزی دو نوبت تمرین داریم و امیدوارم بعد از جام جهانی، اولین دیدارمان را در حضور تماشاگران زیادی در استادیوم آزادی انجام بدهیم.

وی اضافه نمود: به هر حال شرایط به شکلی است که نمی توانیم با هر تیمی بازی دوستانه داشته باشیم و به نوعی مجبوریم با تیم های مثل بولیوی بازی کنیم. البته ما قبل از جام جهانی هم با چنین حریفانی بازی کردیم که برای تیم ملی موثر بود.

بیرانوند با تاکید بر اینکه بولیوی تیم خوبی است، یادآور شد: این تیم مقابل برزیل نتیجه تساوی بدون گل کسب نموده و مقابل آرژانتین هم تا آنجا که می دانم 2 بر صفر یا 2 بر یک باخته است. امیدوارم طرفداران برای حمایت از تیم ملی به استادیوم آزادی بیایند. فکر کنم بولیوی یکی از بهترین تیم هایی است که برای بازی با ایران به استادیوم آزادی می آید.

دروازه بان تیم ملی در واکنش به این موضوع که گفته می گردد او جزو کاندیداهای کسب بهترین بازیکن سال آسیا است و آیا اینم مسئله به درخشش او در جام جهانی ارتباط دارد؟ اظهار داشت: من به عنوان بازکن تیم ملی به مانند هر بازیکن تیم وظیفه ام این است که بهترین عملکرد را داشته باشم. انشالله که بتوانم این روند را همچنان ادامه بدهم.

وی با بیان اینکه با همه دروازه بان های تیم ملی رفیق است، اظهار داشت: هر دروازه بانی که در اردوی تیم ملی حضور پیدا می نماید اول به عنوان یک رفیق برای من و دیگر دروازه بان ها محسوب می گردد و در کنار آن رقابت سالم هم داریم. این رقابت به نفع تیم ملی هم است و به پیشرفت همه ما یاری می نماید. هریک از ما هم بازی کند مهم نیست بلکه مهم موفقیت تیم ملی است. من هم هر موقع به میدان بروم سعی خواهم کرد دروازه تیم ملی را بسته نگه دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیرضا بیرانوند: تماشاگران برای دیدار با بولیوی به استادیوم آزادی بیایند، مجبوریم با چنین حریفانی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند: تماشاگران برای دیدار با بولیوی به استادیوم آزادی بیایند، مجبوریم با چنین حریفانی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید