فوتبال دنیا، مورینیو: رابطه ام با پوگبا خوب است، پل فردا بازی می نماید

به گزارش وبلاگ سیما، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو می گوید رابطه او و پوگبا برخلاف چیزی که رسانه ها می گویند، خوب است.

فوتبال دنیا، مورینیو: رابطه ام با پوگبا خوب است، پل فردا بازی می نماید

به گزارش وبلاگ سیما، ژوزه مورینیو که روز چهارشنبه در تمرین منچستریونایتد درگیری لفظی جدی با هافبک فرانسوی اش پیدا کرد تا اختلاف این دو علنی گردد، در کنفراس خبری پیش از دیدار فردا (شنبه) مقابل وستهام در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در تمرین چهارشنبه بین او و پوگبا چه جملاتی رد و بدل شد، گفت: نمی توانم به شما بگویم که چه چیزهایی بین من و پوگبا رد و بدل شد. تمرین برای حضور شما وبلاگ سیما و عکاسان باز بود و شما دوربین هایی داشتید و شاید کلماتی را هم متوجه شدید، اما در این خصوص اظهارنظری نمی کنم.

وی اضافه کرد: من همیشه وقتی بازیکنی کاپیتان تیم می گردد او را به دید کاپیتان بررسی می کنم. پس از هفته ها بررسی به یاری کادر فنی تصمیم بر این گرفتیم که بازوبند کاپیتانی را از پوگبا بگیریم. پیش از بازی با دربی کانتی هم به اطلاع پل و دیگر بازیکنان رساندم که پوگبا دیگر کاپیتان تیم نیست و اکنون بحث تمام گردیده است.

آقای خاص توضیح داد: رابطه من و پوگبا خوب است و هیچکس در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بهتر از پل تمرین نکرد. بودند بازیکنانی که در تمرینات خوب بودند اما هیچکس بهتر از او نبود. پوگبا فردا بازی خواهد نمود و این خاتمه ماجراست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، مورینیو: رابطه ام با پوگبا خوب است، پل فردا بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مورینیو: رابطه ام با پوگبا خوب است، پل فردا بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید