دوچرخه سواری

علائم سرطان پروستات چیست؟

باکتری ها می توانند پروستات را عفونی نمایند و این امر منجر به التهاب پروستات می گردد. واژه پزشکی برای این مشکل پروستاتیت باکتریایی است. این مشکل می تواند باعث درد شدید و مسائل به هنگام ادرار گردد.

20 مرداد 1401

یکی از مجذوب کننده ترین مسیرهای صعود اروپا در کوزوو راه اندازی شد

ویا فراتا بریم در کوزوو که بلندترین و مرتفع ترین در نوع خود در اروپا به شمار می رود، از همین اکتبر فعالیت خود را شروع کرد.

27 فروردین 1401

نایب قهرمانی تیم دوگانه کردستان در رقابت های کشوری

فرشید شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، رقابت های قهرمانی دوگانه (دواتلون) نونهالان و نوجوانان کشور در بخش دو میدانی و دوچرخه سواری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار گردید.

14 اسفند 1399

فراخوان هفدهمین جشنواره تصویر سال منتشر شد

هفدهمین نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر در رشته های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

2 تیر 1399

برگزاری مسابقه قهرمانی دوچرخه سواری جاده خراسان رضوی

خبرنگاران/خراسان رضوی مسابقه دوچرخه سواری جاده قهرمانی استان خراسان رضوی در رشته تایم تریل انفرادی امروز در مشهد برگزار گردید.

30 آذر 1398

بلایی که در نزدیکی تهران بر سر یک گردشگر آلمانی آوردند ، ادعای گردشگر دوچرخه سوار آلمانی درباره اعتقادات مذهبی ایرانی ها

پتر هارنیش 60 ساله اهل مونیخ با گذشتن از 9 کشور به میدان آزادی تهران رسید. این دوچرخه سوار آلمانی شیفته مهمان نوازی ایرانی شده است؛ اما او در 20 کیلومتری تهران قربانی افراد کلاهبردار شد و مدارک و پول خود را از دست داد.

11 آذر 1398

فرح بخشیان قهرمان مرحله آخر لیگ دوچرخه سواری کوهستان شد

پرونده مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان بانوان با معرفی قهرمانان جوانان و بزرگسالان بسته شد.

19 آبان 1398

متناسب ترین اندام برای سفرهای ساحلی با قابلیت های جدید سامسونگ Health

تابستان است و بهترین فرصت برای زدن به جاده و گردش در دل جنگل و رودخانه و نهایتا لذت بردن از گرمای آفتاب و خنکای آب در سواحل زیبای شمال و جنوب. اما در همین روزهای سفر و تفریح هم نباید داشتن اندامی متناسب و تمرین های روزانه برای حفظ آن را فراموش کنید.

10 شهریور 1398

تغییر در کادر مربیان تیم ملی دوچرخه سواری ایران

به گزارش خبرنگاران، دومین نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری بعد از بازی های آسیایی به منظور آنالیز عملکرد ورزشکاران و مربیان در این رقابت ها و آنالیز برنامه های آینده تیم های ملی از ساعت 9:30 امروز یکشنبه اول مهرماه و با حضور 14 نفر از اعضای کمیته فنی...

29 دی 1397