شروع آموزش حضوری دانش آموزان از فردا، ساخت 50 درصد مدارس کشور به وسیله خیرین

به گزارش وبلاگ سیما، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: با یاری مردم توانسته ایم لوازم التحریر دانش آموزان بعضی منطقه ها محروم را تهیه کنیم و در پی این هستیم تا مدارس دولتی به استانداردهای چالشی خود برسند.

شروع آموزش حضوری دانش آموزان از فردا، ساخت 50 درصد مدارس کشور به وسیله خیرین

خان محمدی گفت: شرایطی فراهم نموده ایم تا تمام دانش آموزان از فردا در مدارس آموزش حضوری ببینند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: همه نهادها و افراد کشور با یاری این پویش و با موضوع مدیران خود مدارس می توانند دانش آموزان محروم را شناسایی نمایند تا در کنار مابقی دانش آموزان و با حفظ عزت و آبرو با توجه به شروع سال تحصیلی تازه هدیه دریافت نمایند.

خان محمدی تاکید نمود: 50 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند، همه بچه ها این مرز و بوم بچه ها ما هستند و باید دولت تمام کوشش خود را بکار بگیرد تا با مسائل پیش رو شرایط خوبی را برای دانش آموزان ایجاد کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خرید کتب درسی و لوازم التحریر و ... از جمله مواردی بود که بعضی خانواده ها برای دانش آموزان محروم تهیه کردند.

او اضافه کرد: مدرسه کانون پیشرفت محله و تمام جامعه است و همه ما مدیون آموزش و پرورش هستیم چرا که فارغ التحصیل مدارس بوده ایم و نگرش افراد در مدرسه ایجاد می گردد که پس از آن می تواند به دانشگاه و صنعت برسد.

خان محمدی گفت: این پویش از نوشت افزار ایرانی حمایت می نماید و وقتی دانش آموزان در همان بعد شروع فرهنگی و آموزشی قلم ایرانی به دست بگیرند نتایج خوبی منجر خواهد شد.

به گفته او، در بحث عدالت آموزش و پرورش در پی این هستیم تا مدارس دولتی به استانداردهای چالشی خود برسند و تا انتها دولت با برنامه ریزی های اجرا شده یاری نماینده دانش آموزان منطقه ها محروم خواهیم بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: با مجموعه هنرستان های وزارت آموزش و پرورش صحبت نموده ایم تا با ایجاد کارگاه ها بخشی از تولیدات وارد هنرستان ها گردد؛ چرا که 16 میلیون دانش آموز نیازمند لوازم التحریر هستند که با انجام این کار خودکفایی و کارآفرینی ایجاد خواهد شد تا به عنوان بزرگ ترین وارد نماینده لوازم التحریر شناخته شویم.

وبلاگ سیما علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع آموزش حضوری دانش آموزان از فردا، ساخت 50 درصد مدارس کشور به وسیله خیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آموزش حضوری دانش آموزان از فردا، ساخت 50 درصد مدارس کشور به وسیله خیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید