آنلاین از جاکارتا ، روز نقره ای کاراته ، برنز 105 کیلو برای هاشمی، تفتیان ششم شد، برنز سه نفره برای بسکتبال

به گزارش وبلاگ سیما، در روز هشتم از بازی های آسیایی، نمایندگان ایران در رشته های مختلف از جمله کاراته، تیر و کمان، جوجیتسو، واترپلو و ... به مصاف رقبای خود می روند.

آنلاین از جاکارتا ، روز نقره ای کاراته ، برنز 105 کیلو برای هاشمی، تفتیان ششم شد، برنز سه نفره برای بسکتبال

به گزارش وبلاگ سیما ، در روز هشتم از بازی های آسیایی، نمایندگان ایران در رشته های مختلف از جمله کاراته، تیر و کمان، جوجیتسو، واترپلو، تنیس روی میز و ... به مصاف رقبای خود می روند.

وزنه برداری، براری، چهارمین وزنه بردار اوتی ایران

محمدرضا براری در شروع حرکات یکضرب دسته 105 کیلوگرم از گردونه بازی های آسیایی حذف شد. محمدرضا براری وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی در عین ناباوری بعد از سه بار ناکامی در مهار وزنه 176 کیلوگرمی در حرکت یکضرب از دور بازی ها کنار رفت.

محمدرضا براری چهارمین وزنه بردار اوتی ایران است که بعد از مجید عسگری در دسته 69کیلوگرم، علی مکوندی در دسته 85 کیلوگرم و کیانوش رستمی در دسته 94 کیلوگرم جمع حذف گردیده های وزنه برداری ایران را کامل کرد.

در رقابت های این دسته، ایران یک نماینده دیگر داشت؛ علی هاشمی که موفق شد به مدال برنز برسد. او در حرکت یک ضرب در کوشش اولش وزنه 177 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد، در کوشش دوم وزنه 181 کیلوگرمی را مهار کرد و و در کوشش سوم نیز در مهار وزنه 184 کیلوگرمی موفق ظاهر شد تا پس از نماینده ازبکستان در رده دوم قرار بگیرد و امید زیادی به کسب مدال داشته باشد.

هاشمی در دوضرب کار خود را با مهار وزنه 219 کیلوگرمی شروع کرد که موفق هم بود. او در کوشش دوم و سوم وزنه 224 کیلوگرمی را مهار نکرد تا در مجموع با رکورد 403 کیلوگرم در رده سوم قرار بگیرد و صاحب مدال برنز گردد.

بسکتبال، برنز جاکارتا بر گردن تیم سه نفره

دیدار رده بندی مسابقات بسکتبال سه نفره بازی های آسیایی بین ایران و تایلند در حالی برگزار گردید که ملی پوشان کشورمان با برتری 21 بر 7 مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کردند. ---

شاگردان کسایی پور با ناداوری و شکست مقابل چین در نیمه نهایی به دیدار رده بندی رسیده بودند.

کاراته، خاکسار نقره ای شد

اولین نماینده ایران در روز دوم رقابت های کاراته، طراوت خاکسار است که در وزن 55- کیلوگرم به مصاف رقبایش رفت. این دختر کاراته کا در نخستین گام به مصاف لطیفه حایدره از افغانستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. او در دومین مبارزه خود به مصاف سانیس تایاران از اندونزی رفت و پس از تساوی بک بر یک، با رای داوران پیروز شد تا راهی نیمه نهایی گردد.

خاکسار در مرحله نیمه نهایی با جیا می دینگ از چین مبارزه کرد و 5 بر یک به برتری دست یافت تا گام به فینال بگذارد. او در فینال با ون ژو یون نماینده چین تایپه روبرو شد و با شکست 4 بر صفر به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 60- کیلوگرم، امیر مهدی زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جیسون رامیل از فیلیپین رفت و 6 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. در این مرحله حریف ویتنامی مهدی زاده حاضر نشد، در نتیجه امیر با رأی داوران پیروز شد و گام به نیمه نهایی گذاشت. مهدی زاده در مرحله نیمه نهایی به مصاف صدرالدین سایماتوف از ازبکستان رفت و با نتیجه 7 بر 6 پیروز شد و راهی فینال شد.

مهدی زاده در فینال با ریفکی آروسید از اندونزی مبارزه کرد و در شرایطی که پیش بینی می شد به مدال طلا برسد، 9 بر 7 مغلوب گردید و به مدال نقره اکتفا کرد.

رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سو جونگ شین از کره جنوبی رفت و با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی دست یافت. وی در مرحله بعدی با سوکیا آوو از تایلند مبارزه کرد و به برتری 3 بر صفر رسید تا راهی نیمه نهایی گردد. علیپور برای صعود به فینال بارنو میرزایوا از ازبکستان داشت که پس از تساوی صفر بر صفر، با هانتی (رأی داوران) به فینال رسید. ---

علیپور در فینال به مصاف ژیائو یان یین از چین رفت که پس از تساوی صفر بر صفر، هانتی (رای داوران) به نفع حریف چینی صادر شد تا نماینده ایران به نایب قهرمانی برسد. این چهاردهمین نقره کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 است.

هندبال، پنجمی تیم مدعی

تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار از بازی های آسیایی 2018 به مصاف عربستان رفت و با نتیجه 30 بر 23 به پیروزی رسید و به مقام پنجمی رسید.

گل های ایران در این بازی را میلاد مسائلی (یک)، مهدی بیجاری (یک)، محمد کاظم جمعه پور(4)، فرزاد رستمی (یک)، شاهو نصرتی (2)، امین کاظمی (یک)، سلامان بربط (3)، افشین صادقی (4)، مهرداد صمصامی (6)، علیرضا موسوی (2)، جلال کیانی (4) و مجتبی حیدر پور (یک) به ثمر رساندند.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی با دو شکست از بحرین و کره و یک پیروزی مقابل هنگ کنگ، از راه یابی به نیمه نهایی بازماند و در نهایت پنجم شد.

بوکس، کاظم زاده در یک چهارم نهایی

بوکسور وزن 69- کیلوگرم ایران با شکست حریف ژاپنی، راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی شد.

در سومین روز رقابت های بوکس بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، سجاد کاظم زاده بوکسور وزن 69- کیلوگرم ایران در مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی مقابل رقیب خود راهی یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

او در مبارزه امروز (یک شنبه) 4 شهریور 1397 رو در روی آراموتو ایسه ای مشت زن ژاپنی رفت که 5 بر صفر حریفش را شکست داده و راهی یک چهارم نهایی شد.

کاظم زاده در نخستین گام (مرحله یک شانزدهم) جوئل باچو فیلیپینی را با نتیجه 4 بر 1 شکسته داده بود.

تنیس روی میز،حذف دختران از مرحله گروهی

تیم ملی بانوان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف چین، تیم اول رده بندی جهانی رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب گردید. مهشید اشتری، ندا شهسواری و مریم صامت اعضای تیم ایران در این دیدار بودند که همگی با نتایج مشابه 3 بر صفر برابر حریفان مغلوب گردیدند.

تیم بانوان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی با قطر روبرو شد و با نتیجه 3 بر صفر از سد این حریف گذشت. ندا شهسواری، مهشید شاتری و صبا صفری بازیکنان ایران در این بازی بودند که همگی با نتایج مشابه 3 بر صفر پیروز شدند.

ملی پوشان ایران در سومین مسابقه با شکست مقابل هند از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

تیم ملی تنیس روی میز مردان نخستین دیدار خود در مرحله گروهی را برابر قرقیزستان برگزار کرد و موفق شد به راحتی با نتیجه 3 بر صفر این حریف را شکست دهد. افشین نوروزی، نیما عالمیان و نوشاد عالمیان توانستند به بردهای مشابه 3 بر صفر دست پیدا نمایند.

تیر و کمان، زنان در نیمه نهایی؛ مردان در یک چهارم

تیم کامپوند ایران با ترکیب پریسا براتچی، مینو عابدی و فرشته قربانی در مرحله یک هشتم به مصاف مغولستان رفت و با نتیجه 221 بر 203 این حریف را شکست داد و به مرحله یک چهارم صعود کرد. تیم کامپوند بانوان در این مرحله به مصاف تیم قزاقستان رفت و با شکست این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تیم کامپوند زنان با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی در مرحله یک چهارم با نتیجه 224- 216 حریفش را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. حریف کامپوند زنان ایران در نیمه نهایی تیم کره جنوبی است که این مسابقه ساعت 14:05 به وقت محلی برگزار می گردد.

در کامپوند تیمی مردان نیز تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی با ترکیب اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و مجید قیدی به مصاف بوتان رفت و با امتیاز 231 بر 217 به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم راه پیدا کرد. حریف بعدی کامپوند تیمی مردان ایران تیم مالزی است که از قدرت های آسیا در این رشته به حساب می آید.

جوجیتسو،انتها کار ورزشکاران ایران بدون مدال

محمد منصوری (77-)، حمید امرایی (77- کیلوگرم)، حبیب رنجبر(85-) و محسن حمیدی (85-) چهار جوجیتسوکار ایران در هشتمین روز بازی های آسیایی بودند که به جز منصوری که در دور نخست مغلوب حریف قزاقی خود شد، سه ورزشکار دیگر به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند اما در این مرحله با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت ها کنار رفتند تا پرونده جوجیتسو ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بسته گردد. جوجیتسو 10 ورزشکار در جاکارتا داشت که دست هیچکدام به مدال نرسید.

دوومیدانی، تفتیان ششم شد

دوومیدانی امروز سه نماینده دارد که در نخستین مسابقه قرار بود رضا ملک پور در 400 متر مانع به مصاف رقبایش برود اما شرایط به گونه ای دیگر پیش رفت. با توجه به اینکه این ماده در مرحله مقدماتی به حد نصاب نرسید، ملک پور همراه سایر دوندگان حاضر راهی نیمه نهایی شد؛ درست مثل اتفاقی که برای سپیده توکلی افتاد. او در پرش ارتفاع مرحله مقدماتی ندارد و روز چهارشنبه در فینال با رقبایش مسابقه می دهد.

حسن تفتیان در نیمه نهایی 100 متر، در دسته سه با دوندگانی از تایلند، قطر، کره جنوبی، ژاپن، چین تایپه، عمان و مالزی رقابت کرد. او که در خط 7 قرار داشت، با زمان 10.17 ثانیه در رده سوم نهاده شد و به فینال رسید.

دونده سرعت ایران در فینال دوی 100 متر بازی های آسیایی 2018 با رکورد 10.19 در رده ششم ایستاد و دستش از مدال کوتاه ماند. در این مرحله هشت دونده حضور داشتند که بینگتون سو چینی با رکورد 9.92 اول شد که این رکورد حکایت از سطح بالای این مسابقه دارد. دونده های قطری و ژاپنی هم با 10.00 در رده های دوم و سوم قرار دریافتد.

دوومیدانی در 400 متر با مانع هم نماینده داشت که او هم به فینال نرسید. رضا ملک پور در دسته خودش پنجم شد و به فینال نرسید. او در مرحله نیمه نهایی دوی 400 متر با مانع در دسته سوم مسابقات، زمان 50.99 ثانیه را ثبت کرد و در دسته خود پنجم شد. رضا مقدم نیز در پرتاب چکش 64 متر و 67 سانتی متر پرتاب کرد و در مجموع 14 شرکت نماینده نهم شد و فینال را از دست داد.

بسکتبال، تیم مردان سه نفره در نیمه نهایی

تیم بسکتبال سه نفره مردان ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه 18 بر 17 حریفش را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.

پنچاک سیلات، کوشش کربلایی برای فینال

تهمینه کربلایی نماینده ایران در کلاس D وزن 60 تا 65 کیلوگرم، با برتری مقابل حریفی از قرقیزستان راهی نیمه نهایی شد تا مدال برنزش را قطعی کند. تهمینه در این مرحله مقابل حریفی از ویتنام نهاده شد و مغلوب گردید و برنز گرفت.

والیبال، سومین برد برای مردان ایران

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 در مرحله یک چهارم نهایی برابر چین نهاده شد و این تیم را 3 بر صفر شکست داد و سومین بردش را به دست آورد. تیم ملی ایران این بازی را با نتایج 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 21 تمام کرد و به نیمه نهایی رفت.

قایقرانی، 13 و 19، رده های امروز قایقرانان در ادامه مسابقات قایقرانی بادبانی مسعود جانی نسب در رده 13 جدول نهاده شد و نیما رهبری با قرار دریافت در رتبه 19 به کار خود انتها داد. این نتایج مربوط به رقابت امروز ورزشکاران است و آنها در روزهای آینده نیز در مواد مختلف مسابقه خواهند داد.

بوکس ، کاظم زاده در یک چهارم نهایی

سجاد کاظم زاده در وزن 69- کیلوگرم مسابقات مقابل حریفی از ژاپن به برتری رسید. او با این نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس بازی ها آسیایی 2018 صعود کرد. در ادامه مسابقات بوکس بازى هاى آسیایى امروز سجاد کاظم زاده در وزن 69-کیلوگرم براى مبارزه با آراماتو از ژاپن روى رینگ رفت. این ملى پوش بوکس ایران در مرحله یک شانزدهم نهایى این وزن که 21 بوکسور در آن حضور دارند، مقابل حریف فیلپینى به برترى رسیده بود. پس از برگزارى سه راند مبارزه کاظم زاده توانست با عملکرد خوب خود 30 بر 27 مقابل حریف ژاپنى به برترى برسد.

منبع: ایران ورزشی

به "آنلاین از جاکارتا ، روز نقره ای کاراته ، برنز 105 کیلو برای هاشمی، تفتیان ششم شد، برنز سه نفره برای بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنلاین از جاکارتا ، روز نقره ای کاراته ، برنز 105 کیلو برای هاشمی، تفتیان ششم شد، برنز سه نفره برای بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید