کاراته

چهارمین نشست ستاد فنی بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی برگزار گردید

در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون ها، چهارمین نشست این ستاد برگزار گردید.

20 تیر 1401

شرایط محدودیت های ورزشی تهران تا 21 آذر

با توجه به تغییر شرایط پایتخت از قرمز به نارنجی، از فردا (شنبه) به مدت یک هفته شاهد تغییر در محدودیت های ورزشی خواهیم بود.

12 دی 1399

غایبین در اردوی بعد اضافه می شوند، امکانات خوبی در اختیار داریم

سعید حسنی پور با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اضافه کرد: پس از آنکه روز گذشته اعلام شد تست کرونای همه اعضای تیم به همراه کادر فنی منفی بوده است، از صبح امروز تمرینات در دو بخش فنی و بدنسازی شروع و در ابتدا هم تست آمادگی جسمانی ملی پوشان گرفته شد.

24 آذر 1399

دختر تکواندوکاری که ملی پوش جودو شد

ملی پوش جودو بانوان می گوید در شروع فعالیت ورزشی خود تکواندوکار بود اما بعد از اینکه چند جلسه مبارزه جودوکاران را دید به این رشته علاقه مند شد و به خانواده جودو پیوست.

8 مرداد 1398

سارا بهمنیار روی سکوی سوم دنیا ایستاد

به گزارش خبرنگاران، سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی تیم ملی کشورمان که روز چهارشنبه 16 آبان ماه به دیدار رده بندی راه یافته بود، عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف تاتیاناریبالچنکو از روسیه رفت و با کسب 5 بر صفر پیروزی به نشان برنز دنیا دست یافت.

8 فروردین 1398

آنلاین از جاکارتا ، روز نقره ای کاراته ، برنز 105 کیلو برای هاشمی، تفتیان ششم شد، برنز سه نفره برای بسکتبال

در روز هشتم از بازی های آسیایی، نمایندگان ایران در رشته های مختلف از جمله کاراته، تیر و کمان، جوجیتسو، واترپلو و ... به مصاف رقبای خود می روند.

26 مهر 1397