سارا بهمنیار روی سکوی سوم دنیا ایستاد

به گزارش وبلاگ سیما، سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی تیم ملی کشورمان که روز چهارشنبه 16 آبان ماه به دیدار رده بندی راه یافته بود، عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف تاتیاناریبالچنکو از روسیه رفت و با کسب 5 بر صفر پیروزی به نشان برنز دنیا دست یافت.

سارا بهمنیار روی سکوی سوم دنیا ایستاد

بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم بعد از برتری برابرکریستین ویکا از لیتوانی، ران لی از چین و آیچا سیاح از مراکش در مرحله یک چهارم نهایی برابر سراپ اوزچلیک از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله نیز صربستان را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

سارا بهمنیار سال گذشته در رقابتهای زیر21 سال دنیا در اسپانیا موفق به کسب مدال نقره دنیا شده بود.

برای تیم ملی کاراته ایران تا کنون بهمن عسگری یک نشان طلا، سجاد گنج زاده یک نشان نقره، ذبیح الله پورشیب و سارا بهمنیار دو نشان برنز کسب نموده اند.

تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده، عصر فردا یکشنبه 20 آبان ماه به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سارا بهمنیار روی سکوی سوم دنیا ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهمنیار روی سکوی سوم دنیا ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید