اختلاف نظرها را با تعامل رفع می کنیم

به گزارش وبلاگ سیما، نایب رئیس ستاد شورایاری ها از حل اختلاف نظرها با تعامل خبرداد.

اختلاف نظرها را با تعامل رفع می کنیم

سید آرش حسینی میلانی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سیما درباره نامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به سران سه قوه و وزیر کشور مبنی بر عدم برگزاری انتخابات شورایاری ها اظهارکرد: هم اکنون در حال تدارک انجام برگزاری انتخابات شورایاری ها هستیم که بیش از 12 هزار و 300 نفر برای مشارکت در این انتخابات ثبت نام نموده اند و تا چند روز دیگر بحث تایید صلاحیت داوطلبان نهایی می گردد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش روی شورایاری ها برای تشکیل پنجمین دوره آن است و قدمتی 20 ساله دارد، اظهارکرد:از نظر استناد قانونی مجوز تشکیل انجمن های محلی در قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور آمده است و شورای شهر نیز برای برگزاری آن مصوبه و مجوزهای لازم از سوی هیات دولت اخذ نموده است.

نایب رئیس ستاد شورایاری ها ادامه داد: ما کوشش می کنیم در دیدارها و تعاملاتی که با دوستان خواهیم داشت، اختلاف نظرهای پیش آمده را رفع و زمینه مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات شورایاری ها را فراهم کنیم.

این عضو شورای شهر تهران تاکید نمود: شورای شهر تهران با رعایت ملاحظات قانونی، انتخابات دوره پنجم شورایاری ها را در زمان مقرر برگزار خواهد نمود و برای برپایی هرچه بهتر این انتخابات برنامه ریزی های لازم اجرا شده است.

حسینی میلانی تاکید نمود: شورای شهر تابع قانون است و برگزاری انتخابات شورایاری ها را قانونی می دانیم.

وی با یادآوری اینکه شورایاری انجمنی غیردولتی، غیرسیاسی، داوطلبانه و خودگردان است،اظهارکرد: شورایاری ها یک ظرفیت بسیار مهم و راهبردی برای مدیریت هرچه بهتر شهر تهران هستند و تاکنون توانسته اند ثمرات خیر بسیاری در حل و فصل مسائل و مدیریت بهتر شهر داشته باشند.

این عضو شورای شهر در خاتمه گفت: ما باید به دنبال افزایش مشارکت مردم برای اداره بهتر شهر باشیم و شورایاران می توانند حلقه واسط مدیریت شهری و مردم باشند. به همین دلیل همه دستگاه ها باید به دنبال تقویت شورایاری ها و نه تضعیف آن ها باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختلاف نظرها را با تعامل رفع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظرها را با تعامل رفع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید