اولتیماتوم به کالدرون ربطی به ما ندارد، باید به جام جهانی برویم

به گزارش وبلاگ سیما، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به انتها برسانیم. درست است که بازی پر گلی نبود اما خوشحالم که به دور بعد جام حذفی صعود کردیم.

اولتیماتوم به کالدرون ربطی به ما ندارد، باید به جام جهانی برویم

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس خوب بازی نمی کند؟ تاکید نمود: مگر همه تیم ها خوب بازی می نمایند؟ بعضی فقط نتیجه می گیرند و اعتقاد دارم هیچ ایرادی هم در این کار نیست. البته ما امروز خوب بودیم، صنعت نفت هم خوب بود و ما توانستیم از یک موقعیت استفاده نموده و به پیروزی برسیم.

حسینی در مورد اینکه گفته می گردد باشگاه پرسپولیس به کالدرون اولتیماتوم داده است، گفت: این بحثارتباطی به ما ندارد. از طرفداران خواهش می کنیم دوباره کنار ما باشند تا شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر گردد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد آینده قرمزپوشان گفت: مطمئن باشید ما بازی به بازی بهتر می شویم. البته این بهتر شدن و بردن نیازمند حضور طرفداران است. آنها در چند سال گذشته همواره در کنار ما بودند و از ما حمایت کردند. ما در طول سه سال گذشته 7 قهرمانی کسب کردیم که همه این قهرمانی ها را مدیون حضور طرفداران هستیم.

وی در مورد شرایط این روزهای تیم ملی توضیح داد: تیم ملی ایران 4 بازی سخت در پیش دارد و باید با آرامش کامل این بازی ها را با موفقیت به انتها برساند زیرا روزهای سختی در پیش خواهیم داشت.

حسینی در مورد صحبت هایی مبنی بر شرایط تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ملی شرایط سخت و حساسی دارد. دو بازی سرنوشت ساز با بحرین و عراق داریم. تیم ملی با هر مربی ای که هست باید به جام جهانی برود.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر و در این شرایط سخت، تغییر سرمربی به نفع تیم ملی خواهد بود؟ گفت: در این مورد باید خرد جمعی داشت و بزرگان فوتبال باید در این خصوص نظرات خود را بیان نمایند. چنین چیزی سخت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولتیماتوم به کالدرون ربطی به ما ندارد، باید به جام جهانی برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم به کالدرون ربطی به ما ندارد، باید به جام جهانی برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید