حذف دروغگویان از لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ سیما، خبرنگاران ورزشی: حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای طرفداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تلخ بود.

حذف دروغگویان از لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا با نام رسمی ای اف سی چمپیونز لیگ، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره ای است. لیگ قهرمانان آسیا به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) برگزار می شود. لیگ قهرمانان آسیا از سال 1967 و با نام جام باشگاه های آسیا شروع گشت. لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2003−2002 با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر نام داد.

به گزارش وبلاگ سیما ورزشی، روز گذشته به صورت رسمی خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد. این در حالی است که پیش از این رسانه رسمی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، به طور رسمی در مورد حل مشکل مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس خبر داده بودند.

باشگاه استقلال در ساعت 14:21 ، 10 دی ماه 1400 ساعت این ادعا را بیان کرد و پیش از آن پرسپولیس هم در تاریخ 28 آذر ماه خبری را با عنوان مشکل صدور مجوز حرفه ای پرسپولیس منتشر کرد.

این در حالی است که هر دو تیم به علت عدم تایید مدارک از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. حالا که دو تیم پرهوادار، استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، زمان مناسبی است تا مدیران و مسئولانی که از مدیران فدراسیون و وزیر ورزش قدردانی کردند، پرسیده شود چرا عدم صداقت؟

مشکل فوتبال ما بیش از آنکه زیرساخت ها باشد عدم شفافیت و صداقت است. وقتی قرارداد بازیکنان، نحوه قرارداد، منابع اقتصادی و ... برای طرفداران و فوتبالدوستان روشن نباشد، طبیعی است که از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شوند.

تلخ تر آنکه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس به جای عذرخواهی از مردم، به کاظم اولیایی تبریک می گوید و توپ را به زمین دیگری می فرستد. فرض سال جاری هم مدارک تایید می شد، آیا مسائل فوتبال ایران حل شده بود؟ آجورلو هم این روزها ترجیح داده سکوت کند.

البته به این خاطر به مدیران فعلی دو تیم خرده وارد است که صادقانه حقایق را به طرفداران اعلام نکردند. وگرنه همگان می دانند که مسائل استقلال و پرسپولیس عمق بسیار زیادی دارد.

در این میان صدا وسیما هم خودش یکی از اسباب بروز مشکل است. هر تعدادی که برنامه برگزار کند؛ اما به نقش خود در مورد عدم تامین حق پخش واقف نباشد، همچنان در بر یک پاشنه می شود.

منبع: رکنا

به "حذف دروغگویان از لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف دروغگویان از لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید