با این چند مدل روسری، در هر مجلسی بدرخشید

به گزارش وبلاگ سیما، انتخاب کردن روسری معمولا یکی از مراحل چالشی انتخاب تیپ و استایل است.

با این چند مدل روسری، در هر مجلسی بدرخشید

استفاده از روسری ترند (مد شده) مناسب برای 1401 باعث می گردد که شما پوشش مجذوب نماینده و به روزی داشته باشید. همان طور که اطلاع دارید استفاده از روسری و شال های ترند علاوه بر اینکه ظاهر شما را مجذوب نماینده تر نشان می دهند باعث پوشش مناسب هم خواهند بود. در این مطلب از وبلاگ سیما به موضوع انتخاب روسری مناسب می پردازیم.

روسری ترند 1401

روسری کوچک یا مینی اسکارف

بعد از یک فاصله طولانی از ترند روسری های بزرگ که چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب نموده بودند مدتی است که روسری های کوچک به عنوان ترند سال 1401 مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین بعضی از خانم ها علاقه ای به استفاده از روسری های کوتاه و کوچک در استایل خود ندارند. درصورتی که انواع مختلفی از روسری های کوچک با پارچه های مختلف و بعلاوه طرح های متنوع می تواند مجذوب نمایندهیت ظاهری بسیار زیادی را در کنار سایر آیتم ها ایجاد کند. روسری های کوچک یا مینی اسکارف ها دارای ابعاد 75 سانت در 75 سانت هستند و شکل آن ها به صورت مربع است. به یاد داشته باشید که استفاده از مینی اسکارف علاوه بر فصل بهار و تابستان می تواند ترکیب مناسبی جهت استفاده در کنار پالتو برای فصل زمستان هم به وجود آورد.

روسری منگوله دار

علاوه بر طرح های متنوع و مجذوب نماینده در انواع روسری ها استفاده از اکسسوری در روسری مانند انواع منگوله در گوشه های آن باعث مجذوب نمایندهیت بیشتر روسری می گردد. روسری های منگوله دار در سایزبندی های مختلف از سایز کوچک تا سایز بزرگ قابل تهیه هستند، فقط کافی است رنگ مورد نظر را با توجه به لباس خود انتخاب کنید تا ترکیب بی نظیری را در استایل خود به وجود بیاورید.

روسری پلیسه

روسری پلیسه چند سال است که به طور مداوم مورد توجه خانم های شیک پوش قرار می گیرد و توانسته به یکی از مدل های پرفروش تبدیل گردد. روسری پلیسه با انواع پارچه های مختلف مانند ساتن، حریر و نخ فراوری می گردد که هر یک از آن ها با توجه به استایل مناسب خود قابل ترکیب خواهند بود. به عنوان مثال روسری پلیسه با جنس حریر بیشتر مناسب مراسم رسمی است. انواع روسری های پلیسه با رنگ بندی های مختلف و در جنس های ضخیم و نازک مناسب استفاده در طول سال هستند.

روسری ریشه دار

استفاده از سایر متریال ها جهت زیباتر شدن روسری های ترند 1401 یکی از ویژگی های شاخص آن هاست. به طوری که بسیاری از طراحان از انواع مختلف منگوله یا ریشه برای زیباتر کردن روسری ها استفاده می نمایند. بنابراین خرید روسری ریشه دار و ترکیب آن با سایر آیتم ها مجذوب نمایندهیت فوق العاده ای را به استایل شما خواهد داد.

روسری ژاکارد

پارچه هایی که برای بافت آن از رنگ های مختلف استفاده گردد، پارچه ژاکارد نام دارند که این پارچه با الیاف مختلف فراوری می گردد. به طور مثال در فراوری پارچه ژاکارد از انواع الیاف مانند پنبه کتان نخ ابریشم استفاده می گردد. استفاده از روسری ژاکارد به عنوان ترند در فهرست جدیدترین مدل روسری 1401 قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب 5 سوالی که هنگام خرید کفش، باید از خود پرسید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این چند مدل روسری، در هر مجلسی بدرخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این چند مدل روسری، در هر مجلسی بدرخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید