برپایی کارگاه اصول تجویز فعالیت های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش وبلاگ سیما، کارگاه و سمپوزیوم یک روزه اصول تجویز فعالیت های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 ، شنبه 22 تیرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

برپایی کارگاه اصول تجویز فعالیت های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش وبلاگ سیما، گروه تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری دانشگاه سیدنی استرالیا، موسسه دیابت گابریک، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه اُلد دُمینیون آمریکا کارگاه و سمپوزیوم یک روزه اصول تجویز فعالیت های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 را برگزار می نماید.

در این کارگاه دکتر مرجان حقیقی، مدرس دانشگاه و پست دکترای فلوشیپ از دانشگاه سیدنی استرالیا (فیزیولوژیست ورزشی) در مورد اصول تجویز فعالیت ورزشی در بیماران دیابتی مبتلا به دیابت نوع 2 به صورت گام به گام سخنرانی خواهد نمود.

پروفسور شری کولبرگ، استاد دانشگاه اُلد دُمینیون آمریکا (همکار ACSM و ADA و فیزیولوژیست ورزشی) نیز سخنرانی خود با عنوانورزش به عنوان یک دارو در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 را ارائه خواهد نمود.

همچنین پروفسور علیرضا استقامتی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران (فوق تخصص غدد درون ریز و بیماری های متابولیک) در مورد اصول و مبانی دیابت با محویت ورزش و دکتر سارا صداقت، رئیس مرکز آموزش موسسه دیابت گابریک (پزشک عمومی) درباره داروهای مرتبط با دیابت سخنرانی می نمایند.

همه سخنرانان به جز پروفسور شری کولبرگ به زبان فارسی سخنرانی خواهند داشت.

پزشکان عمومی، فیزیولوژیست های ورزشی، فیزیوتراپیست ها، کارشناسان تغذیه، روانشناس ها، پرستاران و مددکاران اجتماعی و به خصوص دانشجویانی که خاتمه نامه و یا رساله آنها در زمینه دیابت و بیماری های متابولیک و مزمن است، می توانند در این دوره شرکت نمایند.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، به شرکت نمایندگان از طرف موسسه دیابت گابریک گواهی کارگاه داده خواهد شد. آخرین مهلت ثبت نام روز شنبه، 15 تیرماه سال جاری است. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن 09032001728 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برپایی کارگاه اصول تجویز فعالیت های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی کارگاه اصول تجویز فعالیت های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید