بلایی که در نزدیکی تهران بر سر یک گردشگر آلمانی آوردند ، ادعای گردشگر دوچرخه سوار آلمانی درباره اعتقادات مذهبی ایرانی ها

به گزارش وبلاگ سیما، پتر هارنیش 60 ساله اهل مونیخ با گذشتن از 9 کشور به میدان آزادی تهران رسید. این دوچرخه سوار آلمانی شیفته مهمان نوازی ایرانی شده است؛ اما او در 20 کیلومتری تهران قربانی افراد کلاهبردار شد و مدارک و پول خود را از دست داد.

بلایی که در نزدیکی تهران بر سر یک گردشگر آلمانی آوردند ، ادعای گردشگر دوچرخه سوار آلمانی درباره اعتقادات مذهبی ایرانی ها

وبلاگ سیما - این دوچرخه سوار که 60 سال دارد سفرش را همواره از رودخانه دانوب آغاز می نماید. پتر هارنیش در اواخر اوت 2019 از مونیخ راهی تهران شد و بعد از طی کردن پنج هزار کیلومتر وارد تهران شد. پتر هارنیش کارمند انستیتوی ماکس پلانک آلمان است. سفر او به تهران قرار بود چهارمین دور از دوچرخه سواری بزرگ او باشد.

آن طور که پتر هارنیش تعریف می نماید سفر او با دوچرخه از مونیخ تا تهران به خوبی پیش رفته و او پس از طی کردن پنج هزار و صد کیلومتر و گذشتن از 9 کشور به میدان آزادی تهران رسیده است.

هارنیش که از مهمان نوازی ایرانی ها تعریف می نماید می گوید از شهرهای زیادی گذشته و صدها نفر را در راستا راه ملاقات نموده و تحت تاثیر قرار گرفته است.

هارنیش در اظهاراتش درباره ایران ادعا می نماید که ایران کشوری است پر از تضاد. از یک طرف کلان شهر تهران و از طرف دیگر مناطق و استان های فقیر و غبارآلود.

پتر هارنیش 60 ساله اهل مونیخ با گذشتن از 9 کشور به میدان آزادی تهران رسید | این دوچرخه سوار آلمانی در 20 کیلومتری تهران قربانی افراد کلاهبردار شد

یکی دیگر از ادعاهایی که این توریست آلمانی دوچرخه سوار مطرح نموده درباره نقش مذهب در زندگی مردم ایران است. براساس گزارشی که دویچه وله منتشر نموده این توریست آلمانی ادعا نموده است که مذهب کمتر از آنچه انتظارش را داشته در زندگی عمومی مردم ایران نقش دارد. او ادعا نموده که حتی تاثیر مذهب در ایران کم تر از ترکیه است.

به گفته هارنیش در 20 کیلومتری تهران بخت او را کمک ننموده و قربانی افراد کلاهبردار شده است.

هارنیش می گوید که افراد کلاهبردار که لباس پلیس بر تن داشتند در 20 کیلومتری تهران پول، اسناد و مدارک و همچنین دوربین او با صدها عکس خاطره انگیز که در طول راه گرفته را از گرفته و برده اند.

با وجود این پتر هارنیش مصمم است باز هم به سفر بزرگ خود با دوچرخه ادامه دهد و این بار تصمیم گرفته است در پائیز سال 2012 راهی باکو گردد.

توریستی آلمانی نیز چندی پیش به ایران سفر نموده بود که حوادث تلخی برای آن رخ داد. خبرهای آن را در لینک های زیر می توانید بخوانید:

حمله به توریست خارجی دوچرخه سوار در مازندران | فدارسیون دوچرخه سواری: او مجوز سایکل توریست ندارد

تصویری تلخ از وضعیت دوچرخه سوار آلمانی در ایران پس از حمله سارقان | حرف های فلیپ پس از ترک ایران

روایت تلخ همسر مانی رهنما از گروگان دریافت توریست آلمانی توسط یک خانواده در تهران | فلیپ را در شمال کتک زدند ؛ در تهران به گروگان دریافتد

منبع: چمدان

به "بلایی که در نزدیکی تهران بر سر یک گردشگر آلمانی آوردند ، ادعای گردشگر دوچرخه سوار آلمانی درباره اعتقادات مذهبی ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که در نزدیکی تهران بر سر یک گردشگر آلمانی آوردند ، ادعای گردشگر دوچرخه سوار آلمانی درباره اعتقادات مذهبی ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید