در سال نو 45 توریست خارجی در ایران قربانی شدند !!

به گزارش وبلاگ سیما، خوشبختانه در سال های اخیر، ایران در بین کشورهای خارجی، وجهه خوبی پیدا نموده و همین باعث افزایش تعداد جهانگرد های خارجی به کشور ما شده است، مثلا طبق آمار ارائه شده در سه سال اخیر، ورود توریست خارجی به استان اصفهان با افزایش 400 درصدی روبرو بوده است. افزایش توریست باعث افزایش شغل در کشور و در نتیجه رونق مالی می گردد. توریستانی که به کشورمان سفر نموده اند، اذعان دارند که ایران، کشوری امن در منطقه می باشد اما هم مسئولان و هم مردم باید تمهیدات بیشتری بیندیشند تا از هرگونه آسیب به توریست خارجی در ایران و در نتیجه خراب شدن وجهه کشور در نزد جهانیان جلوگیری نمایند. یکی از این مسائل، تصادفات جاده ای است که در مدت 40 روز سال نو، 45 توریست خارجی را قربانی خود نمود. علت اصلی این حوادث جاده ای، نقص فنی خودروها، تخلف و سهل انگاری رانندگان و نیز نامناسب بودن جاده ها اعلام شده است. از حوادث ناگوار 40 روز اخیر برای جهانگرد های خارجی در کشورمان می توان به چند حادثه زیر اشاره نمود.

در سال نو 45 توریست خارجی در ایران قربانی شدند !!

تصادفات جاده ای سال 96 برای گردشگران

یکم فروردین در محور خوی به علت خواب آلودگی راننده مینی بوس تصادفی رخ داد که در آن شش تبعه کشور ترکیه کشته و هفت نفر نیز مجروح شدند.

از دیگر حوادث می توان حادثه ناگوار 31 فروردین را نام برد. در این واقعه که در مسیر مرودشت به سپیدان رخ داد، دو گردشگر لهستانی مصدوم شدند و خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

آخرین حادثه تلخ هم که زمان زیادی از آن نمی گذرد، دو گردشگر آلمانی درون مینی بوس را در جاده تهران به شیراز به کام مرگ کشاند و شانزده مسافر دیگر نیز مجروح شدند.

منبع: همگردی

به "در سال نو 45 توریست خارجی در ایران قربانی شدند !!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سال نو 45 توریست خارجی در ایران قربانی شدند !!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید