تراکتور با موتور ایرانی روشن شد، اتفاق خوب برای کاپیتان ها

به گزارش وبلاگ سیما، تیم فوتبال تراکتور در دیداری معوقه مربوط به هفته یازدهم لیگ برتر در تبریز با شهرخودرو دیدار کرد که به پیروزی پر گل و با ارزشی در این بازی دست پیدا کرد. تراکتوری ها که این روزها با ساکت الهامی خوب نتیجه می گیرند، در ادامه پیروزی های متوالی شان توانستند شاگردان گل محمدی را نیز با 3 گل بدرقه کنند.

تراکتور با موتور ایرانی روشن شد، اتفاق خوب برای کاپیتان ها

در این بازی بعد از آن که رضا اسدی برای تیم میزبان گلزنی کرد، مسعود شجاعی کاپیتان اول تیم ملی و اشکان دژآگه کاپیتان دوم تیم ملی هم گلزنی کردند که این اولین گل های این دو در لیگ برتر بود.

تراکتوری ها پیش از این بازی 13 گل به ثمر رسانده بودند که دژآگه و شجاعی هیچ سهمی در گل های این تیم نداشتند. بازی با شهر خودرو فرصتی بود برای این دو بازیکن با تجربه که هر کدام یک بار برای تیم شان گلزنی کرده و نام شان را در لیست گلزنان این فصل تراکتور ثبت کنند.

در حالی کاپیتان های اول و دوم تیم ملی در این بازی برای اولین بار برای تراکتوری ها گل زدند که بهترین گلزن آنها در این فصل احسان حاج صفی، کاپیتان سوم تیم ملی با 3 گل زده است. رضا اسدی و محمدرضا آزادی نیز هر کدام با 2 گل دیگر گلزنان برتر این تیم می باشند.

سرخ پوشان تبریزی یک دیدار معوقه دیگر دارند که این بازی با پیکان و مربوط به هفته دوازدهم است. چنانچه شاگردان الهامی در این بازی هم پیروز شوند، نه تنها چهارمین پیروزی پیاپی شان را به دست می آورند بلکه این فرصت را هم پیدا می کنند تا با 30 امتیاز به رده سوم جدول صعود کنند.

به گزارش وبلاگ سیما، تراکتور که فصل را با دنیزلی شروع کرده بود پس از کناره گیری این مربی ترکیه ای، با کادر ایرانی به کارش ادامه داد و با کسب چند پیروزی به صدر جدول نزدیک شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تراکتور با موتور ایرانی روشن شد، اتفاق خوب برای کاپیتان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور با موتور ایرانی روشن شد، اتفاق خوب برای کاپیتان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید