تغییر در کادر مربیان تیم ملی دوچرخه سواری ایران

به گزارش وبلاگ سیما، دومین نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری بعد از بازی های آسیایی به منظور آنالیز عملکرد ورزشکاران و مربیان در این رقابت ها و آنالیز برنامه های آینده تیم های ملی از ساعت 9:30 امروز یکشنبه اول مهرماه و با حضور 14 نفر از اعضای کمیته فنی برگزار گردید.

تغییر در کادر مربیان تیم ملی دوچرخه سواری ایران

محور نشست کمیته فنی این فدراسیون آنالیز نتایج تیم های ملی پیست و جاده کشورمان در بازی های آسیایی بود که هر یک از اعضا نظرات کارشناسی خود را ارائه نمود.

در نهایت پس از 5 ساعت جلسه در فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم براین شد تا محمود پراش ملی پوش اسبق کشورمان و قادر میزبانی یکی از اسطوره های دوچرخه سواری ایران به عنوان گزینه های نهایی راهنمایی تیم های ملی پیست و جاده کشورمان انتخاب و برنامه های خود را برای سرمربیگری تیم های ملی تا هفته آینده به کمیته های ملی ارائه کنند.

پیش از این رسول هاشم کندی و محمد ابوحیدری مربیگری بخش جاده و پیست تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی سال 2018 برعهده داشتند.

بعد از انتها این بازی ها و به دنبال ناکامی رکابزنان در کسب مدال، ابوحیدری از سمت خود کناره گیری و هاشم کندی نیز مسئولیت ناکامی شاگردانش را برعهده گرفته و ادامه فعالیت آنها در این حیطه به کمیته فنی فدراسیون ارجاع گشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تغییر در کادر مربیان تیم ملی دوچرخه سواری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در کادر مربیان تیم ملی دوچرخه سواری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید