10 مکان برای جشن هالووین در سال 2015

به گزارش وبلاگ سیما، یکی از هیجان‌انگیزترین جشن‌هایی در حال انجام است . زمانی که با مردگان ملاقات می‌کنیم ، وقتی مرگ و قدرت آن در حال تجلیل و تجلیل هستند . در همین حال ، ببینید کجا می‌توانید بروید و به یک گردهمایی یا گردهمایی جادویی ملحق شوید .

10 مکان برای جشن هالووین در سال 2015

10. رز Hall هاوس ، جاماییکا
این ملک متعلق به یک مالک مزرعه بسیار ثروتمند در خلیج Montego بود . اما زن زیبای او جادوگری و جادوگری را تمرین می‌کرد . گفته می‌شود که او از برده‌ها به عنوان خوکچه هندی استفاده می‌کرد ، آن‌ها را شکنجه می‌داد و حتی آن‌ها را می‌کشتند . امروز شبحی از جادوگر بزرگ سفید وجود دارد که توی این خانه به سر می‌برد .
چرا به آنجا بروی ؟
در شب هالو وین به گردش بروید و شاید اگر بخواهید این جادوگر را ملاقات کنید .
9. Chateau Miranda ، Celles ، بلژیک
این قلعه که در قرن 19 توسط اشراف فرانسوی ساخته‌شده و از انقلاب فرار کرده بودند ، توسط دولت بلژیک اداره شد که یتیم‌خانه را در اینجا تاسیس کرد . در سال 1980 بسته شد ، اما خانواده از واگذاری آن به دولت خودداری کردند تا از آن مراقبت کنند . بنابراین امروز شکارچیان و شکارچیان روح را به خود جلب می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ؟
به خاطر داشته باشید که می‌توانید برای ورود به داخل جریمه شوید . با قطار به ده.
8. نیواورلئان ، آمریکا
به Manchac که واقعا ً مرموز و احتمالا ً جایی است که اشباح زمان زیادی را در آنجا می‌گذرانند چشم بازدید کنید . هم چنین فروشگاه‌های جادوگری حقیقی وجود دارند که در آنجا می‌توانید ابزارهایی برای استفاده از جادو خریداری کنید . همچنین به رژه سرگرم‌کننده ، که به خیابان‌ها می‌خورد و واقعا ً سرگرم‌کننده است ، می‌پیوندند .
کی به آنجا بروی ؟
در آخرین روز اکتبر . با این حال فروشگاه‌ها در هر زمانی باز هستند .
7. وست Hollywood ، لس‌آنجلس ، آمریکا
این جشن در بلوار سانتا مونیکا برگزار می‌شود که در آن حدود 500 هزار نفر گردهم می‌آیند تا یک بالماسکه استثنایی داشته باشند . رقابت می‌کنند که لباس آن‌ها going و استثنایی است . یک جشن واقعی برای چشم شما و البته مهمانی‌های شاد و هم برنامه‌های موسیقی که را سرگرم می‌کنند .
کی به آنجا بروی ؟
شنبه 31 اکتبر 2015 .
6. فستیوال مردگان ، سالم ، ماساچوست ، آمریکا
این شهر معنای تاریخی قابل‌توجهی دارد : مکان بدنامی بود که در آن جادوگرها زندگی می‌کردند . امروزه این جشنواره سالانه حدود 500 هزار بازدیدکننده را جذب می‌کند که حقوق خود را به کشتگان پرداخت می‌کنند . نمایشگاه سالانه Psychic و Witchcraft اکسپو در سراسر ماه اکتبر برگزار می‌شود ، در حالی که گردهمایی اصلی که به عنوان توپ به نام سالم ( هالووین ) معروف است ، مراسم جادویی ، مراسم مذهبی و حضور را به نمایش می‌گذارد .
کی به آنجا بروی ؟
رویداده‌ای مختلفی در سراسر اکتبر برگزار می‌شوند . توپ اصلی در روز 31 ام ماه برگزار می‌شود .
5. لاس وگاس ، لاس وگاس ، آمریکا
این شهر بسیار پر زرق و برق است - بعد از اینکه همه لاس وگاس پایتخت سرگرمی و سرگرمی است . هزاران نفر در نوار غزه جمع می‌شوند و به یک نمایش باور نکردنی ملحق می‌شوند که در آن ماسک و لباس‌های باورنکردنی ، باعث چرخش سر می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
هتل‌ها و باشگاه‌ها دعوت به پیوستن به تعداد زیادی از مهمانی‌های رنگارنگ و جشن گرفتن تا زمان سقوط شما می‌کنند .
4. هالووین در هال ستد ، شیکاگو ، آمریکا
بازدیدکنندگان می‌توانند وارد رقابت شوند و برای دریافت جایزه در این دسته رقابت کنند : لباس حیوانات خانگی ، کشیدن ، وحشتناک‌ترین ، original ، و بهترین گروه . این رژه در محله Northalsted برگزار می‌شود که با رستوران‌ها و بارها غنی است و همچنین احزاب با موضوع سرگرمی و رویداده‌ای موسیقی را سازماندهی می‌کند .
کی به آنجا بروی ؟
در سی و یکم اکتبر . اگر می‌خواهید در این رقابت شرکت کنید ، باید از قبل ثبت‌نام کنید .
3. قلعه Draculas ، رومانی
یکی از املاک Vlad دراکولا مشهورترین خون‌آشام در تاریخ - هزاران گردشگر را جذب می‌کند که کنجکاو هستند قلعه تاریخی را کشف کنند . در این میان جشن هالو وین میزبان یک مهمانی ترسناک و هیجان‌انگیز است . به رویداده‌ای Nighttime و یک تور ترسناک نگاه کنید .
کی به آنجا بروی ؟
تورهای ویژه از 29 اکتبر تا چهارم نوامبر برگزار می‌شوند .
2. Oaxaca ، مکزیک
روز مردگان توسط آزتک‌ها و تمدن‌های مایایی جشن گرفته شد . افراد محلی از قبرستان دیدن می‌کنند که در آنجا شکار می‌کنند و حتی موسیقی و آواز می‌خوانند . خیابان‌ها با گل‌ها و جمجمه‌ها تزئین می‌شوند - مرگ همیشه در اطراف پدیدار می‌شود و جشن به یاد آن می‌افتد.
کی نمی‌خواد بره ؟
این جا ؟
در سی‌ام اکتبر و 31 اکتبر .
1. فانوس بزرگ JackO ، Sleepy Hollow ، نیویورک ، آمریکا
پیدا شده در دره هادسون ( Sleepy ) ، Sleepy پر از مجسمه‌های شگفت‌انگیز است که کاملا ً از pumpkins ساخته شده‌اند . هر ساله این نمایشگاه 4000 کدوتنبل حکاکی شده و نورانی را نشان می‌دهد . ماره‌ای ترسناک ، یک تار عنکبوتی عظیم ، یک آکواریوم زیردریایی ، dinosaurs بزرگ ، دزدان دریایی ، ارواح و دیگر شخصیت‌های عجیب و غریب یک سایت منحصر به فرد را فراهم می‌کنند .
کی به آنجا بروی ؟
از 2 اکتبر تا 15 نوامبر .

به "10 مکان برای جشن هالووین در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان برای جشن هالووین در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید