حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، کمیته دائمی همکاریهای علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) و بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) توافق نامه ای با موضوع پرورش نسل جوان و ظرفیت سازی آنها در فراوری علم، فناوری و نوآوری در راستای ارزشها و نیازهای جامعه اسلامی را منعقد کردند.

حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال

بر اساس این قرارداد، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و کامستک با همکاری موسسات علمی و تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی شرکتهای معتبر کشورهای اسلامی، برنامه ای را برای حمایت از بورس دانشمندان جوان اجرا خواهند کرد.

تبادل یافته های علمی و تحقیقاتی تازه به وسیله شبکه سازی، ساده سازی و تقویت روابط بین المللی برای یاری به توسعه علم و فناوری در دنیا اسلام، تعمیق و نهادینه سازی ارتباطات، همکاری های علمی و تبادل دانش بین المللی بین محققان دنیا اسلام و مراکز معتبر علمی ، فناوری و مراکز تحقیقاتی شرکت های معتبر، توسعه دستاوردهای علمی، ارتقای کیفیت مطالعات محققین و توسعه مرز دانش از اهداف اصلی این توافقنامه به شمار می رود.

این برنامه در نظر دارد از دانش پژوهان جوان واجد شرایط و فناوران زیر 45 سال که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و اعضای هیئت علمی متقاضی بورسیه های کوتاه مدت (6 تا 12 ماه) حمایت کند.

حداقل 50 درصد از کل بورسیه ها به دانش پژوهان جوان کشورهای کمتر پیشرفته عضو سازمان همکاری اسلامی و 50 درصد به دانش پژوهان زن جوان اعطا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بنیاد مصطفی (ص) و کامستک از دانش پژوهان زن زیر 45 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید