دبیر هیئت فوتبال اصفهان: فکر نمی کردیم این تعداد پرسپولیسی به استادیوم بیاید

به گزارش وبلاگ سیما، دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: پیش بینی نموده بودیم نهایتاً 50 درصد استادیوم در اختیار طرفداران پرسپولیس قرار بگیرد.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان: فکر نمی کردیم این تعداد پرسپولیسی به استادیوم بیاید

به گزارش وبلاگ سیما از اصفهان حمیدرضا دادخواه درباره اینکه استادیوم فولادشهر بیشتر در اختیار طرفداران پرسپولیس قرار داده شده بود تا حدی که گویی این تیم در اصفهان میزان ذوب آهن بود، گفت: با توجه به شرایط خاصی که در استادیوم فولادشهر و تعمیراتی که در این استادیوم در حال اجرا است، وجود داشت، خواهان این بودیم که بازی ذوب آهن و پرسپولیس در استادیوم نقش دنیا برگزار گردد، اما این استادیوم نیز از بعد از دیدار سپاهان و پرسپولیس در حال ترمیم بود و از این رو به ما اجازه برگزاری بازی در این استادیوم داده نشد تا مجبور شویم مسابقه را در فولادشهر برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: باشگاه ذوب آهن تصمیم گرفت 10 درصد استادیوم را در اختیار تماشاگران تیم میهمان قرار دهد، اما 3 ساعت مانده به مسابقه صندلیی که برای طرفداران پرسپولیس در نظر گرفته شده بود پر شد. این در حالی بود که هرچه به زمان بازی نزدیک می شدیم تعداد طرفداران پرسپولیس در بیرون استادیوم بیشتر می شد، تا اینکه با نظر سعید آذری 50 درصد استادیوم در اختیار تماشاگران تیم میهمان قرار داده شد. او پیش بینی این مسئله را نموده بود، با این حال وقتی به زمان بازی نزدیک شدیم باز هم تعداد زیادی از طرفداران پرسپولیس به استادیوم هجوم آوردند، تا مجبور شویم صندلی بیشتری در اختیار آنها قرار دهیم. فکر نمی کردیم این تعداد پرسپولیسی به استادیوم بیاید.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان در واکنش به این سوال که یکسری از هوادران در بیرون استادیوم فولادشهر با بلیت پشت در ایستاده بودند، مطرح کرد: برای این بازی 10700 بلیت فروختیم در شرایطی که گنجایش استادیوم 10760 نفر است. فکر نمی کنم تماشاگری با بلیت بیرون استادیوم حضور داشت، نه ما و نه مسئولان دیگر تماشاگری با بلیت پشت در ندیدیم و همه آنهایی که بلیت داشتند را به داخل راه دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دبیر هیئت فوتبال اصفهان: فکر نمی کردیم این تعداد پرسپولیسی به استادیوم بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر هیئت فوتبال اصفهان: فکر نمی کردیم این تعداد پرسپولیسی به استادیوم بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید