دردسر پرسپولیس برای الدحیل و السد: جریمه چند هزار دلاری

به گزارش وبلاگ سیما، به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس، هم الدحیل جریمه شد و هم السد.

دردسر پرسپولیس برای الدحیل و السد: جریمه چند هزار دلاری

به گزارش وبلاگ سیما ، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو باشگاه قطری الدحیل و السد قطر را به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس جریمه کرد. پرسپولیس در فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با عبور از الدحیل و السد به فینال این مسابقات برسد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند. نبرد این دو تیم قطری با پرسپولیس و حاشیه های به وجود آمده در بازی هایشان باعث شده کنفدراسیون فوتبال آسیا الدحیل و السد را جریمه کند.

جریمه هایی که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای آنها را این طور اعلام نموده است: جریمه آقای گل آسیا و باشگاه السد و همین طور محکومیت سرمربی و باشگاه الدحیل. در شرح رای اول آمده: طبق اعلام ای اف سی، بغداد بونجاح مهاجم تیم السد و آقای گل لیگ قهرمانان 2018 آسیا به خاطر مصاحبه تندی که بعد از بازی با پرسپولیس انجام داد، مبلغ 10 هزار دلار جریمه شده است. همچنین باشگاه السد هم به خاطر مصاحبه این بازیکن باید 12 هزار و 500 دلار به کنفدراسیون پرداخت کند.

در مورد جریمه الدحیل و سرمربی اش نبیل معلول هم سایت ای اف سی این طور نوشته: نبیل معلول سرمربی الدحیل بعد از باخت به پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد. به همین دلیل این مربی به پرداخت 10 هزار دلار به کنفدراسیون محکوم شده است. باشگاه الدحیل هم به خاطر این اقدام سرمربی خود باید به صورت جداگانه 10 هزار دلار به ای اف سی پرداخت کند.

2 - 220

منبع: ایران ورزشی

به "دردسر پرسپولیس برای الدحیل و السد: جریمه چند هزار دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر پرسپولیس برای الدحیل و السد: جریمه چند هزار دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید