دست جابر بهروزی به مدال وزنه برداری نرسید

به گزارش وبلاگ سیما از چین تایپه، در ادامه بازیهای دانشجویان دنیا و در مسابقات دسته 77 کیلوگرم وزنه برداری، امروز سه شنبه جابر بهروزی به روی تخته رفت که دستش به مدال نرسید و چهارم شد.

دست جابر بهروزی به مدال وزنه برداری نرسید

جابر بهروز در حالی که با رکورد 135 کیلوگرم وارد استارت لیست شده بود، برای حرکت نخست خود وزنه 140 کیلویی را انتخاب کرد که با پیروزیت آن را بالای سر برد اما برای حرکات دوم و سوم مقابل وزنه 144 کیلوگرم ناپیروز بود تا با همان 140 کیلوگرم در یک ضرب به کار خود انتها دهد.

در یکضرب ویاچسلاو یارکین از روسیه با 150 کیلوگرم اول شد، الکس بلمار از کانادا با 147 کیلوگرم در رده دوم نهاده شد، آیدار کازوف از قزاقستان با 145 کیلوگرم سوم شد و جابر بهروزی با 140 کیلوگرم در مکان چهارم ایستاد.

در حرکت دو ضرب جابر بهروزی با وزنه 171 کیلوگرم آغاز کرد که پیروز هم بود اما مقابل وزنه 177 کیلویی دوبار وزنه را انداخت تا دستش به مدال نرسد. بهروزی در حرکت سوم تنها وزنه را تا زانو بالا کشید و رها کرد. بهروزی با مجموع 311 کیلوگرم چهارم شد.

کازوف از قزاقستان به مدال طلای دسته 77 کیلوگرم رسید، ویاچسلاو یارکین از روسیه نقره گرفت و بلمار کانادایی صاحب مدال برنز شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دست جابر بهروزی به مدال وزنه برداری نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست جابر بهروزی به مدال وزنه برداری نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید