سرمربی تیم ملی از ازبکستان می آید

به گزارش وبلاگ سیما، رییس هیات شمشیربازی خراسان رضوی از حضور احتمالی توردیکولو به عنوان سرمربی آینده تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش اپه اطلاع داد.

سرمربی تیم ملی از ازبکستان می آید

علی یعقوبیان در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ سیما، درباره تیم ملی و برنامه های پیش روی آن اعلام کرد: اردوی بعدی تیم ملی شمشیربازی ایران سه شنبه، شانزدهم خردادماه شروع می گردد که تا 24 خردادماه ادامه خواهد داشت. پس از آن تیم ملی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ اعزام خواهد شد. در دوره های قبلی قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب نموده ایم و امیدواریم در این دوره نیز بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم.

او اضافه نمود: طبق پیش بینی هایی که داشته ایم، توقع داریم در اسلحه سابر، 2 تا 3 مدال و در بخش اپه نیز به یک مدال امیدواریم. دو هفته است که سرمربی تیم ملی اپه بزرگسالان شده ام تا سرمربی آینده تیم ملی ایران که دارای رزومه خوبی است پس از ماه رمضان به ایران بیاید و کار خود را شروع کند.

یعقوبیان گفت: توردیکولوو، از سرمربیان پیشین شوروی است که این روزها در ازبکستان به فعالیت می پرداخته و پس از ماه مبارک رمضان، راهنمایی تیم ملی را به عهده خواهد گرفت. قرارداد ایشان تنظیم شده و اگر اتفاق خاصی نیافتد، به تهران خواهد آمد و سرمربی تیم ملی می گردد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری ما برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی است که بتوانیم با حضور این سرمربی کارکشته در بخش اپه هم به مدال های خوشرنگی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی از ازبکستان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی از ازبکستان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید