سریال Punisher با فصل دوم به نتفلیکس بازمی شود

به گزارش وبلاگ سیما، خبرهای جدید از شبکه نتفلیکس حاکی از این است که این شبکه فصل دوم سریال مجازاتگر (Punisher) را پخش خواهد نمود.

سریال Punisher با فصل دوم به نتفلیکس بازمی شود

به گزارش خبرنگار ، این روزها، خبرهای زیادی از متوقف شدن فراوری سریال های نتفلیکس می شنویم که این شبکه اینترنتی با دنیای کمیک مارول در حال ساخت است. سریال های محبوب لوک کیج (Luke Cage)، مشت آهنین (Iron Fist) و Daredevil از جمله سریال هایی هستند که شبکه اینترنتی نتفلیکس ساخت آن ها را متوقف نموده اما سریال جدید دنیای کمیک مارول در همکاری با نتفلیکس یعنی سریال مجازاتگر (Punisher) فعلاً مشمول این جریانات نشده و شبکه نتفلیکس اعلام نموده که مجازاتگر برای فصل دوم به این شبکه باز خواهد گشت.

این خبر با پستی که بازیگر نقش فرانک کَسِل (Frank Castle) یا پانیشر، جان برنتال در اینستاگرام خود منتشر کرد در فضای مجازی دست به دست شد. برنتال با انتشار تصویری جدید از خود در اینستاگرام ساخته و پخش شدن فصل دوم سریال محبوب Punisher را به دنبال کنندگان خود اطلاع داد و این مهم را جشن گرفت. شبکه نتفلیکس اولین تیزر کوتاه و 14 ثانیه ای از فصل دوم سریال جذاب Punisher را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اما داستان این فصل هنوز تعیین نیست. به هر حال به نظر می رسد که کسل در این فصل قرار است در پی مبارزه های خود با افراد فاسد نیروی ارتش آمریکا، این کار را ادامه دهد و این بار بیلی روسو که همان شخصیت Jigsaw است، در پی انتقام از Punisher باشد.

انتظار می رود این سریال در فصل دوم با بازی جان برنتال در نقش Punisher، امبر رز ریوا در نقش دینا مدنی و بن بارنز در نقش بیلی روسو یا Jigsaw از شبکه نتفلیکس پخش گردد. لازم به ذکر است فصل دوم سریال Punisher در ماه ژانویه سال بعد پخش خواهد شد اما پس از آن، تعیین نیست که این سریال ادامه خواهد داشت یا این که به سرنوشت دیگر سریال های دنیای کمیک مارول دچار خواهد شد.

در ادامه می توانید تیزر کوتاهی را مشاهده کنید که شبکه نتفلیکس از سریال Punisher در فضای مجازی پخش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سریال Punisher با فصل دوم به نتفلیکس بازمی شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریال Punisher با فصل دوم به نتفلیکس بازمی شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال Punisher با فصل دوم به نتفلیکس بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید