شاهکار شاگردان شهنازی در سالن غدیر، گنبدی ها دست خالی پایتخت والیبال را ترک کردند!

به گزارش وبلاگ سیما، بازیکنان تیم شهرداری در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به سومین پیروزی خود دست یافتند.

شاهکار شاگردان شهنازی در سالن غدیر، گنبدی ها دست خالی پایتخت والیبال را ترک کردند!

به گزارش ،هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال مردان امروز چهارشنبه 9 دی ماه با برگزاری شش دیدار به میزبانی شهر های اورمیه، آمل، تهران (دو دیدار)، ورامین و اردکان دنبال شد.

در یکی از مهمترین و جذاب ترین بازی های این هفته، تیم والیبال شهرداری اورمیه از ساعت 16 در سالن غدیر میزبان تیم پرمهره شهرداری گنبد بود که در سرانجام این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم شهرداری اورمیه انتها یافت.

در این بازی تیم شهرداری اورمیه ست های اول، سوم و چهارم را با امتیاز های مشابه 25 بر 21 پیروز شد و تنها ست دوم را با امتیاز 25 بر 23 به حریف خود واگذار کرد.

ناصر شهنازی سرمربی شهرداری اورمیه در ابتدای این بازی از ترکیب رسول نجفی، علیرضا جلوه، عطا زراعتگر، فرهاد پیروت پور، امیر خداپرستی، حامد تاروردی و عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو استفاده کرد و در ادامه به بازیکنانی، چون میلاد حمیدی، امیر قربانی و احد رضایی اجازه حضور در میدان را داد.

تیم والیبال شهرداری اورمیه در هفته سوم این رقابت ها با قرعه استراحت روبرو شده و در چهارمین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 16 دی ماه از ساعت 16 در سالن غدیر میزبان کاله آمل خواهد بود.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شاهکار شاگردان شهنازی در سالن غدیر، گنبدی ها دست خالی پایتخت والیبال را ترک کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار شاگردان شهنازی در سالن غدیر، گنبدی ها دست خالی پایتخت والیبال را ترک کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید