شرکت 105 کشور دنیا در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش وبلاگ سیما، تهران (پانا) - دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از حضور 105 کشور دنیا با ارسال 1950 فیلم در این دوره جشنواره اطلاع داد.

شرکت 105 کشور دنیا در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمدابراهیم محمدی اظهارداشت: بنابر گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد تا هفته آخر مهرماه جاری 1950 فیلم خارجی در قالب های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند، پویانمایی کوتاه و پویانمایی بلند از 105 کشور دنیا به دبیرخانه فیلم رشد واصل شده که در حال حاضر در دست آنالیز و داوری هستند.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در این خصوص ادامه داد: کشورهای هندوستان، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، روسیه، اسپانیا، برزیل، فرانسه، مصر و انگلستان به ترتیب 10 کشوری هستند که بیشترین آثار را برای این دوره از جشنواره ارسال کرده اند. بعلاوه کمترین آثار را از کشورهای زامبیا، یمن، سنگاپور، رواندا، مالاوی، مقدونیه، گواتمالا، اتیوپی، اکوادور، دومینیکن، کاستاریکا، بنین و آلبانی دریافت کرده ایم. این درحالی است که هنوز چند روزی به سرانجام مهلت دریافت آثار به جای مانده و محتمل است که این آمار در روزهای آینده افزایش یابد.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه های قبلی دبیرخانه فیلم رشد، همه فیلم سازان ایرانی و خارجی علاقمند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که تا تاریخ 15 مهرماه پیروز به ثبت نام و ارسال آثار خود نشده اند، تا سرانجام روز آدینه 30 مهرماه جاری فرصت خواهند داشت که نسبت به ثبت نام و ارسال اثر خود اقدام نمایند.تهیه نمایندگان و فیلم سازان محترم می توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی: تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن های دبیرخانه جشنواره فیلم رشد : 87196563 - 87196557 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت نمایندگان می باشد. بعلاوه نشانی الکترونیکی [email protected] آماده دریافت پیغام های مکتوب فیلم سازان محترم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شرکت 105 کشور دنیا در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 105 کشور دنیا در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید