شکست سنگین دختران فوتسالیست ایران برابر پرتغال

به گزارش وبلاگ سیما، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین بازی تورنمنت چهارجانبه روسیه با نتیجه پر گل 7 بر 1 مغلوب پرتغال شد.

شکست سنگین دختران فوتسالیست ایران برابر پرتغال

به گزارش وبلاگ سیما، تیم ملی فوتسال بانوان ایران از امروز (دوشنبه) رقابت خود را در تورنمنت چهارجانبه روسیه شروع کرد. در اولین دیدار ملی پوشان ایران برابر پرتغال که تیم دوم اروپا است، قرار گرفتند و در خاتمه با حساب 7 بر 1 شکست خوردند.

در دقایق ابتدایی این بازی موقعیت هایی برای هر دو تیم به وجود آمد اما پرتغال در دقیقه 12 گل اول خود را به ثمر رساند. این تیم در دقایق باقی مانده این نیمه سه بار دیگر دروازه طاهره مهدی پور (دروازه بان ایران) را باز کرد و با نتیجه چهار بر صفر راهی رختکن شد.

در ابتدای نیمه دوم مهسا کمالی یکی از گل ها را جبران کرد اما به فاصله چند دقیقه پرتغال دو بار دیگر گلزنی کرد. در ادامه این تیم اروپایی هفتمین گل خود را هم به ثمر رساند و با همین نتیجه بازی به خاتمه رسید.

تورنمنت چهار جانبه روسیه از امروز با حضور تیم های ایران، روسیه، اسپانیا و پرتغال شروع شده است. ملی پوشان ایران ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) به وقت ایران برابر تیم روسیه قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شکست سنگین دختران فوتسالیست ایران برابر پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین دختران فوتسالیست ایران برابر پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید