صندوق نوآوری از اخذ استاندارد ها در شرکت های دانش بنیان حمایت می نماید

به گزارش وبلاگ سیما، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: حمایت از اخذ استاندارد ها در شرکت های دانش بنیان از جمله اقدامات این صندوق به شمار می رود.

صندوق نوآوری از اخذ استاندارد ها در شرکت های دانش بنیان حمایت می نماید

به گزارش گروه فناوری وبلاگ سیما، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد معرفی احتیاج های فناورانه صنعت فرودگاهی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، با اشاره به جزئیات برگزاری این رویداد، اظهار کرد: در این برنامه مسؤولین 16 فرودگاه کشور حضور دارند و این در حالی است که همیشه وجود یک هماهنگ نماینده، برگ برنده ما برای برگزاری پیروز این رویداد ها خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور نهاد های هماهنگ نماینده موجب خواهد شد تا شرکت های دانش بنیان با دستگاه ها و مشتریان متصل شوند و از این رو دو روز برگزاری این رویداد، دو روز طلایی برای شرکت های دانش بنیان است تا بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به توانمندی های فنی شرکت های دانش بنیان یادآور شد: از نظر فنی و دانشی شرکت های دانش بنیان قادر به برطرف احتیاجمندی های کشور هستند، مشروط بر آنکه از محصولات دانش بنیان این شرکت ها خریداری گردد و بازار مناسب برای این شرکت ها ایجاد گردد.

وحدت خطاب به شرکت های دانش بنیان گفت: از شرکت ها درخواست می گردد تا از فرصت های ایجاد شده در رویداد های فناورانه این صندوق بهره لازم را ببرند چرا که این صندوق با تسهیلاتی مانند لیزینگ 9 درصد 36 ماهه زمینه تجاری سازی محصولات آن ها را فراهم خواهد نمود.

وی حمایت از شرکت ها برای اخذ ضمانت نامه ها را از دیگر اقدامات این صندوق نام برد و گفت: حمایت از اخذ استاندارد ها در شرکت های دانش بنیان از جمله اقدامات این صندوق به شمار می رود و در صورتی که استانداردی در لیست این صندوق قرار نداشته باشد، شرکت ها می توانند عناوین این استاندارد ها را به ما اعلام نمایند تا در لیست قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صندوق نوآوری از اخذ استاندارد ها در شرکت های دانش بنیان حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق نوآوری از اخذ استاندارد ها در شرکت های دانش بنیان حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید